וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: נגררה מאחורי בניין ונאנסה

קובי מנדל

8.10.2009 / 13:18

הוארך מעצרם של שלושת החשודים בביצוע אונס קבוצתי בקריות. תושבת קריית ים בת 40 יצאה מביתה כדי לקנות סיגריות, ואז על פי החשד התנפלו עליה 3 צעירים, אנסו אותה ושדדו ממנה 700 שקלים

שלושה צעירים תושבי קריית ים נעצרו אמש (רביעי) בחשד שאנסו בליל יום ראשון אישה בת 40 תושבת הקריה מאחורי ביתה. האונס אירע בעת שהאישה יצאה לקנות סיגריות לבן זוגה. השלושה התנפלו עליה, גררו אותה לאחורי הבניין וביצעו בה את זממם.

בנוסף שדדו ממנה השלושה, על פי החשד, סכום של 700 שקלים. בעקבות חקירת המשטרה נעצרו שני בני 17 וחברם בן 21 המוכרים למשטרה. הם יובאו לבית משפט השלום בקריות לצורך הארכת מעצרם. עו"ד זיו גלעד המייצג שניים מהנערים בני ה-17 אמר לוואלה! חדשות כי הם מכחישים את החשדות נגדם.

מעצרם של שניים מהחשודים, בני 17, הוארך בבית משפט השלום בקריות בחמישה ימים. הצעיר הנוסף, בן 21, החשוד אף הוא במעשה, שוחרר למעצר בית בן שישה ימים.

היום נעצר עובד פיליפיני כבן 35 בחשד שביצע מעשה סדום בקשיש אותו סעד. במשטרת תחנת גבעתיים, התלוננה בתו של קשיש, כבן 80, כי העובד הפיליפיני שמטפל באביה מזה מספר שנים, החל לפני מספר חודשים לבצע באביה מעשה סדום בכוח.

ביום שני עצרו שוטרי מרחב יפתח תושב בת ים, בן 49, בחשד שאנס את חברתו לשעבר ביום כיפור. האישה, בשנות השלושים לחייה, הגישה תלונה במשטרה בה סיפרה כי בן זוגה לשעבר נהג לאיים עליה כי אם יראה אותה בחברת גבר אחר - יפגע בה.

עדכון ראשון: 10:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully