וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמן ישראלי נתפס בטורקיה עם כדורי רובה

8.10.2009 / 10:07

משטרת טורקיה עצרה את הדוגמן אורן קדוש, בנו של מאמן הכדורגל לופא קדוש, לאחר שנמצאו מספר כדורי רובה בתרמילו. קדוש: "התרמילים שייכים לאחי"

הדוגמן הישראלי אורן קדוש בנו של מאמן הכדורגל לופא קדוש, נעצר אתמול (רביעי) בשעות הערב המוקדמות בשדה התעופה אנטליה שבטורקיה, לאחר שנמצאו אצלו מספר כדורים או תרמילי כדורים. כעת, הכדורים נמצאים בבדיקה אצל הרשויות התורכיות במטרה לבחון האם הכדורים הגיעו איתו מישראל או שהם ניתנו לו בתורכיה. הערכה היא שבשעות הקרובות הבדיקה תסתיים. ממשרד החוץ נמסר כי המשרד נמצא בקשר עם הרשויות בתורכיה ועם אורן והם פועלים לזירוז ההליכים .

קדוש טען בחקירתו כי הכדורים שייכים לאחיו. ממשרד החוץ נמסר כי, "משרד החוץ מטפל באירוע מעת שנעצר קדוש בשדה התעופה. השגרירות מקיימת קשר רציף עם הרשויות ופועלת לזירוז ההליכים. הכדורים כעת בבדיקה על ידי הרשויות התורכיות ואנו מקווים כי הבדיקה תסתיים בקרוב וקדוש ישוחרר".

מטיילים ישראלים נעצרו כבר בעבר עם תרמילי רובה בכליהם. במאי השנה נעצר ישראלי בנמל התעופה של מומבאי לאחר שבתיקו נמצאה מחסנית טעונה בכדורים. ככל הנראה, הצעיר שהה בהודו לרגל כנס בתחום ההיי-טק. המחסנית נמצאה בתיקו בזמן בדיקה שגרתית בנמל התעופה. הצעיר טען כי המחסנית אינה שלו, נלקח לחקירה. המקרה המפורסם ביותר אירע לפני כשלוש שנים כאשר מדריך הטיולים גילי חסקין נעצר ונכלא בהודו לאחר שנמצא בחפציו קליע. חסקין, צלם ומדריך טיולים ידוע בקרב המטיילים הישראלים בהודו, נעצר בדרום הודו בשעה שליווה קבוצת מטיילים, ובתיקו התגלה בבדיקה ביטחונית קליע אקדח. הוא הואשם בסחר בנשק, שהה במעצר מספר שבועות ולאחר מכן שוחרר בתנאים מגבילים ונדרש להמתין למשפטו בהודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully