וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד פיליפיני ביצע מעשה סדום בקשיש

איילה חננאל

8.10.2009 / 8:57

עובד פליפיני, שטיפל בקשיש כבן 80 במשך מספר שנים, נעצר בחשד שנהג לבצע בו מעשי סדום. החקירה נפתחה לאחר שבתו של הקשיש התלוננה במשטרה. בחקירתו קשר עצמו למיוחס לו

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

חשד להתעללות חמורה בקשישים. עובד פיליפיני כבן 35 נעצר בחשד שביצע מעשה סדום בקשיש אותו סעד. במשטרת תחנת גבעתיים, התלוננה בתו של קשיש, כבן 80, כי העובד הפיליפיני שמטפל באביה מזה מספר שנים, החל לפני מספר חודשים לבצע באביה מעשה סדום בכוח.

הבת הבחינה בהתנהגות חשודה של אביה מזה זמן מה, שכללה אי רצון להישאר לבד עם המטפל ושאלה אותו לפשר התנהגותו. אביה סיפר לה את מה שאירע, והסביר לבתו כי לא סיפר על המקרים לפני כן מאחר שהתבייש.

עם קבלת התלונה נפתחה חקירה ואמש נעצר העובד הזר ובחקירתו קשר עצמו למיוחס לו. החשוד יובא היום (חמישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

לפני חודש נעצר תושב כפר סבא, בן 55 בחשד כי אנס קשישות במוסד לדיור מוגן ברעננה. על פי החשד המעשים בוצעו כנגד קשישות המצויות במצב "תשישות נפשית", וכתוצאה מכך לא יכלו להתנגד למעשיו החשוד נלקח למעצר והיום הוא יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בכפר סבא.

מפקד משטרת כפר סבא, סגן ניצב שי אזולאי, סיפר אז לוואלה! חדשות כי "קצין הביטחון של בית הדיור המוגן פנה השבוע לתחנת המשטרה ודיווח כי ישנו חשד שאחד העובדים בדיור המוגן, אונס חולה. פתחנו בחקירה משותפת יחד עם קצין הביטחון, במהלכה עצרנו את העובד, גבר בן 55, בעל משפחה, אשר עובד במוסד מזה שלוש שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully