וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילדותי" חוזרת עם חנות עודפים חדשה בתל אביב

מאת עדי דברת-מזריץ

8.10.2009 / 15:00

רשת הפרימיום לבגדי הילדים נמכרה לפני כשלושה חודשים לאחר שנקלעה לחובות של 10 מיליון שקל. מייסד החברה אודי צאיג: "אל תטעו - נהיה אפילו יותר יוקרתיים מבעבר"

רשת בגדי הילדים ילדותי נפטרת מהעודפים: שלושה חודשים אחרי שנקלעה לקשיים ונמכרה בהתמחרות (51%) לאבנר יהודאי ולירמי וילמוש, יוצאת הרשת בצעד ראשון ומקימה חנות עודפים.

החנות נפתחה השבוע בשדרות רוטשילד בתל אביב במקום חלק מהסטודיו של הרשת. מדובר בפעם הראשונה שבה הרשת, שנחשבה לרשת פימיום לבגדי ילדים, מקימה חנות עודפים. עם פתיחת החנות נמתחו לרוחב שדרות רוטשילד חבלי כביסה, שעליהם נתלו באטבים בגדי תינוקות וצעצועים צבעוניים מתוך המלאי בחנות.

אודי צאיג, ממייסדי הרשת ומבעליה הסביר את המניעים לפתיחת חנות העודפים: "יש לנו מלאי גדול שבעבר ריכזנו בחנויות הקיימות, אבל אז היו לנו 20 סניפים והיה יותר קל לנקז את הסחורה לחנויות. עכשיו יש לנו שישה סניפים, אז היה צורך בחנות עודפים". צאיג הוסיף, עם זאת, כי פתיחת חנות העודפים אינה מסמנת שינוי במיצוב ובאסטרטגיה של הרשת. לדבריו, "ההפך הוא הנכון - הכוונה שלנו היא ליהפך לרשת אפילו יותר יוקרתית מבעבר".

אתי צאיג, מבעלי החברה, הוסיפה כי "דווקא עכשיו, כשילדותי חוזרת לעצמה רעננה וחזקה מתמיד, היה לנו חשוב לקחת רגע ולהחזיר אהבה לכל הלקוחות הנאמנים שלנו, שהאמינו בנו בלי גבול לאורך השנה האחרונה. רצינו לתת להם משהו בחזרה, משהו שאומר תודה. על התמיכה, האמונה והאהבה העצומה שקיבלנו".

החנות הראשונה של ילדותי, שהוקמה על ידי בני הזוג אתי ואודי צאיג, נפתחה ב-1995 ברחוב שינקין בתל אביב. ב-2004 פתחה החברה בתהליך מואץ של פתיחת חסניפים חדשים ובתוך כשנה הרשת הכפילה את גודלה ופריסתה. עד לפני כמה חודשים מנתה הרשת 22 חנויות, עם מחזור של 24 מיליון שקל בשנה. כיום, עם פתיחת חנות העודפים, הרשת מפעילה שבעה סניפים.

לפני כחמישה חודשים הגישה הרשת בקשה להקפאת ההליכים המשפטיים נגדה, באמצעות עו"ד שולי גולדבלט ממשרד גולדבלט גינדס יריב, לאחר שנקלעה לחובות המוערכים ב-10 מיליון שקל.

ימים ספורים לאחר מכן הוציא בית המשפט המחוזי בתל אביב צו להקפאת ההליכים המשפטיים נגד הרשת ולפני כשלושה חודשים זכו וילמוש, מבעלי רשת שדרת המעצבים, ויהודאי, מבעלי קבוצת משאבי האנוש אדם מילא, בהליך ההתמחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully