וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי חברי ליכוד לנתניהו: "שמור על י-ם"

פנחס וולף

7.10.2009 / 20:42

כ-3,500 חברי תנועת הליכוד מהארץ ומהעולם קיימו היום עצרת מיוחדת בשומרון בה קראו לראש הממשלה: "חזור להיות נאמן לדרך של הליכוד". בעצרת השתתפו גם שניים מחברי הממשלה

כ- 3,500 חברי תנועת הליכוד הגיעו היום (רביעי) לישוב רבבה שבשומרון כדי להשתתף במפגן הזדהות ותמיכה במתנחלים ולקרוא להמשך ההתיישבות באזורים אלה. במקביל וללא קשר, הגיעו היום אלפי מטיילים מרחבי הארץ להשתתף באירועי תיירות שהתקיימו בגנים ובשמורות הטבע בשומרון.

חברי הליכוד, ובהם חברי כנסת ומרכז ישראליים לצד פעילי התנועה בקהילות היהודיות בעולם, קראו בעצרת לראש הממשלה נתניהו לחזק את ההתנחלויות ולמנוע את הקפאת הבניה. "ישנה התעוררות של מגמה מטרידה של זליגה מסוכנת שמאלה בקרב הנהגת תנועת הליכוד", אמר בעצרת יו"ר הליכוד העולמי, ח"כ דני דנון. "זה החל בנאום בר-אילן, שם לראשונה נשמעה הנכונות להקמת מדינת פלסטין בשטחי יהודה ושומרון בניגוד גמור לעמדת הליכוד – וזה נמשך בדיווחים על הסכמים להקפאת הבניה, כל זאת בניגוד גמור ל-DNA הליכודי".

חברת הכנסת ציפי חוטובלי, שנכחה גם היא באירוע אמרה: "הימים האחרונים מוכיחים שאי אפשר להפריד בין השומרון לירושלים – הכל חלק מהמאבק לזכותו של העם היהודי בארצו. מי שחושב לוותר בשומרון כדי להרוויח את ירושלים, יגלה שההיפך הוא הנכון – רק עמידה איתנה ביו"ש תשמור על ירושלים".

חברי הליכוד, שהגיעו בהמוניהם באמצעות 63 אוטובוסים מכל רחבי הארץ, קראו במסגרת האירוע לראש הממשלה לחזור ולשמור על ערכי התנועה: "יש לך גיבוי מלא מחברי מפלגתך להיות נאמן לדרך – גיבוי מלא לשמור על ירושלים, לבנתו ביהודה ושומרון ולא להתקפל למול הלחצים המופעלים עליך".

בין הנוכחים היו גם ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה וכן שניים מחברי הממשלה: שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין, וסגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully