וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: קסאם נפל בנגב המערבי, אין נפגעים

יהושע בריינר

7.10.2009 / 20:07

רקטת קסאם התפוצצה בשטח פתוח במערב הנגב. לא דווח על נפגעים או על נזק. אתמול דווח כי חמאס מנעה שיגור רקטות במטרה לשמור על שקט

רקטת קסאם התפוצצה הערב (רביעי) בשטח פתוח במערב הנגב. לא דווח על נפגעים או על נזק. כוחות הביטחון סורקים את האזור בחיפוש אחר מקום הנפילה.

ביום שישי התפוצצה רקטה נוספת סמוך לגדר ישוב במועצה האזורית שער הנגב. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. מערכת ההתרעה צבע אדום לא הופעלה ביישוב טרם נפילת הרקטה.

בשבועות האחרונים נרשמה עלייה במספר שיגורי רקטות הקסאם ופצצות המרגמה לעבר ישראל. במהלך יום הכיפורים נורו לעבר ישראל פצצות מרגמה ורקטת קסאם, וביום שלישי האחרון התחדש הירי מרצועת עזה כששתי רקטות קסאם התפוצצו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות אשכול וחוף אשקלון.

ביום רביעי שעבר נפלה פצצת מרגמה באזור המועצה האזורית שער הנגב. גם אז לא קדמה לנפילה התרעת צבע אדום.

חמאס פועל נגד הרקטות

אתמול דיווח העיתון "א-שרק אל-אווסט" כי מנגנוני הביטחון הכפופים לממשלת חמאס ברצועת עזה עצרו במהלך היומיים האחרונים שני חמושים שהתכוונו לשגר רקטות לעבר ישראל ופועלים בנחישות כדי למנוע כל ניסיון של ירי.

על פי הדיווח, החמושים שנעצרו בחשד שהתכוונו לשגר רקטות הודו כי רצו לעשות זאת בתגובה לאירועי מסגד אל-אקצא "ומשום שהפלגים החמושים הפלסטינים לא עושים דבר בתגובה". על פי המקורות, חמאס פועל באופן נחוש כדי למנוע כל ירי לעבר ישראל מחשש לקריסת הרגיעה בין הארגון לבין ישראל ברצועת עזה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully