וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אשתו: "רציתי להיפטר ממנה"

איילה חננאל

7.10.2009 / 15:02

מנחם כוכבי מרחובות שחזר בפני חוקרי המשטרה את רצח רעייתו, שאותו ביצע על פי החשד באמצעות פטיש. מעצרו של הבעל בן ה-76 הוארך בשישה ימים

אבי כהן

( צילום: דן שצברג, עריכת וידאו וקריינות: ענת ברק)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בצהרים (רביעי) בשישה ימים את מעצרו של תושב רחובות מנחם כוכבי, בן 76, החשוד ברצח רעייתו בת ה-70. האישה נמצאה לפנות בוקר בביתם של השניים בשכונת מרמורק בעיר ללא רוח חיים. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום מצא אותה מחוסרת הכרה כשהיא סובלת מחבלות בראשה. לאחר זמן קצר נקבע מותה.

כוכבי הסובל מבעיות בריאות רבות ואשר מסתייע בבלוון חמצן על מנת לנשום, סיפר לחוקרי משטרת רחובות כי רצח את אשתו לאחר שזו סירבה להקצות לו סכום של 2,000 שקלים עבור שכירתה של עובדת סיעודית. "לא משנה כמה ביקשתי ממנה, היא סירבה והתעללה בי והחלטתי לשים לזה קץ", סיפר בחקירתו.

לפני הבאתו לדיון בהארכת מעצרו, שחזר הבעל את הרצח בפני חוקרי המשטרה והציג בפניהם כיצד לקח לידיו את הפטיש וחבט בראשה של אשתו עד שגולגולתה רוצצה. במשטרת רחובות סיפרו כי "הבעל הודה במעשים המיוחסים לו ושחזר אותם בקור רוח ובשיתוף פעולה, ללא כל רגשי חרטה או הבעת סליחה". במהלך השחזור אמר כוכבי לחוקרים: "אני לא מצטער ולא מתחרט. חשבתי על זה מראש כבר תקופה ארוכה שאני רוצה להיפטר מאשתי". מהעדותו התברר כי כוכבי תכנן את הרצח כבר מאתמול בשעות הצהרים המוקדמות.

עוד סיפר כוכבי לחוקרים בשחזור: "המתנתי עד שאשתי תירדם, נכנסתי למחסן ושם לקחתי את הפטיש, חזרתי לחדר השינה בו היא היתה כבר רדומה והלמתי עם הפטיש בראשה. היא התעוררה וצעקה, אז המשכתי להלום בה עד שמתה". לאחר הרצח כוכבי נרדם וכשהתעורר התקשר לבנו, ביקש ממנה לבוא עם אחיו אל הבית ואמר לבניו "רצחתי את אמא".

רפ"ק לאה זהר, דוברת מרחב השפלה במשטרה סיפרה כי הרצח התבצע ככל הנראה בזמן שהאישה ישנה. כפי הנראה, התפתח בין בני הזוג סכסוך כספי על רקע מחלתו המתמשכת של האב. משלא הגיעו להסכמה, לקח האב פטיש ורוצץ את ראשה של האישה. מיד לאחר המעשה סיפר האב לבנו על שאירע, והבן הזעיק את המשטרה ואת מד"א. הבעל נעצר ונלקח לחקירה, שם הודה במעשה. לטענתו האישה סירבה להחזיר לו כסף שהיה שייך לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully