וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מנהלת בנק חשבה שהיא רובין הוד

מנהלת בנק בארה"ב רצתה לעזור ללקוחותיה עם בעיותיהם הכספיות, ולצורך כך מעלה בסכום של 340 אלף דולר. השופטת לא התרשמה מהנדיבות ושלחה אותה למאסר

בימי הביניים החלו הסיפורים על אציל בשם רובין הוד, שגונב מעשירים ונותן לעניים. סיפורו הפך לאגדה והיווה השראה לספרים, סרטים וסדרות טלוויזיה. ככל הנראה הוא היווה השראה גם לפטרישיה קזר, מנהלת סניף בנק "סיטיזנז" במנצ'סטר, מישיגן בת 53 מארצות הברית.

קזר הורשעה אתמול (שלישי) במעילה בסכום של 340 אלף דולר במשך תקופה של שמונה שנים. להגנתה טענה כי עשתה זאת בכדי לסייע ללקוחות עניים. על כתב האישום, קזר הייתה מבטלת גביית עמלות עבור המחאות חוזרות והפקידה סכומים של 2,000 דולרים לחשבונות של לקוחות שרצו סיוע בקניית רכב, לשלם משכנתא או מיסים.

"לקחתי את הבעיות של אנשים אחרים והפכתי אותם לשלי", הסבירה קזר את מעשיה לשופט, "יש לי בעיה עם נתינה". הרשויות בארצות הברית טענו לעומת זאת, כי קזר הסוותה את גניבותיה על ידי זיוף מסמכים והחבאת שטרות של דולר בתוך ערימות של מאה דולר בזמן ביקורות שנערכו בבנק.

"את ממש כמו רובין הוד מודרני", אמר לה השופטת מרינה בטאני, שהוסיפה כי "ימיו של רובין הוד עברו מהעולם" וגזרה עליה עונש מינימלי של שנת מאסר אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully