וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזנסוויק: טבע - אחת החברות הטובות בעולם

חגית גניש וינברג

6.10.2009 / 20:52

החברה הישראלית דורגה במקום ה-20 ברשימת החברות הטובות בעולם של המגזין היוקרתי. את המקום הראשון כבשה חברת נינטנדו היפנית ובמקום השני - גוגל

השבוע פירסם השבועון "ביזנסוויק" את רשימת 40 החברות הטובות ביותר בעולם. "החברות אשר עבדו קשה דווקא בזמנים הקשים שזימנה השנה האחרונה, הן אלה שמוכנות טוב יותר לתפוס הזדמנויות חדשות", נכתב בסקירת השבועון.

החברה המדורגת במקום הראשון ברשימה, שהוכנה על ידי חברת הייעוץ a.t. Kearney, הינה נינטנדו, המתמחה בתחום האלקטרוניקה, אשר מכירותיה צמחו ב-36% מדי שנה במשך 5 השנים האחרונות. מיקודה של נינטנדו בחדשנות סייע לה בפיתוח מוצרים מוצלחים, כך לפי הפרסום ב"ביזנסוויק".

במקומות השני והשלישי נמצאות החברות גוגל ואפל, בהתאמה. בסקירת השבועון מודגש כי גם חברות אלה הוסיפו להשקיע בחדשנות, ולמרות הירידה בהוצאה הצרכנית - כבשו נתחים נכבדים מן השוק.

החברה הישראלית היחידה ברשימה היא חברת טבע, אשר דורגה במקום ה-20. על פי הסקירה, לחברה יצירת ערך שנתית ממוצעת של 8.6%.

חלק מן המאפיינים החשובים של החברות הטובות בעולם, על פי הסקירה, הינם מחוייבות לחדשנות, מנהיגות חזקה וחזון ברור לעתיד. במסגרת הדירוג, נבדקו 2,500 החברות הבורסאיות הגדולות ביותר ברחבי העולם, מתוכן סוננו חברות עם מכירות העולות על 10 מיליארד דולר ב-2008. החברות דורגו על בסיס צמיחה במכירות ויצירת ערך במהלך 5 השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully