וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפק תשתיות תתמודד במכרז מירס

אמיתי זיו

6.10.2009 / 20:11

החברה מצטרפת לפלאפון, 012 סמייל ומשקיע צרפתי נוסף שכבר הגישו הצעותיהם במכרז לרכישת החברה. ההון העצמי של רפק, נכון ליוני האחרון, עמד על 347 מיליון שקל

חברת רפק תשתיות ותקשורת מקבוצת אינטרגמא מעוניינת להצטרף למכרז על חברת הסלולר מירס, שמתקיים בימים אלה. החברה הציבורית טרם הגישה הצעה קונקרטית ולכן לא דיווחה על ההצטרפות שלה למכרז לבורסה, וגם אין ודאות שההצטרפות שלה תאושר בשלב מאוחר זה על ידי בנק ההשקעות מריל לינץ’, אשר מנהל את המכרז.

רפק מצטרפת למירוץ על מירס, שבו מתמודדות כרגע חברת פלאפון, אשר הגישה הצעה בשווי של 250 מיליון דולר. שתי הצעות בשווי של 150 מיליון דולר הוגשו על ידי 012 סמייל והמשקיע הצרפתי פטריק דרהי, שלו 28% ממניות hot.

התמודדות על מירס עבור רפק איננה טריוואלית. ההון העצמי של רפק, נכון ליוני האחרון, עמד על 347 מיליון שקל, כך שתזדקק לשותפים ולמינוף על מנת לבצע עסקת רכישה מסדר גודל כזה. רפק מחזיקה ב-35% מתקשורת הלווינים rr sat ומחזיקה ב-100% בחברת ג’נרל מהנדסים, אשר משווקת בארץ את מוצרי ג’נרל אלקטריק התעשייתיים. כמו כן, החברה מחזיקה בחברות קטנות יותר: סולגוד, tnn וטק-דאטה.

השלב הבא במכרז מירס הוא התמחרות נוספת, ואת ההצעות המשופרות התבקשו החברות המתמודדות להגיש עד ה- 14 לחודש. משרד התקשורת והרשות להגבלים עסקיים יתנגדו לרכישת מירס על ידי פלאפון, ולכן ההתמודדות האמיתית היא בין המציעות היותר קטנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully