וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה רשת ישראלית להברחת סמים מיפן

איילה חננאל

6.10.2009 / 19:02

חמישה ישראלים, המתגוררים ביפן, נעצרו בחשד שהבריחו סמים בינה לבין ישראל ואסטוניה. הם חשודים גם בהלבנת הון בהיקף של מיליוני שקלים

חמישה ישראלים נעצרו בחשד שעמדו מאחורי רשת הברחת סמים שפעלה ביפן, אסטוניה וישראל. החמישה, שחיו מספר שנים ביפן ונעצרו לפני כחודש, הם מאיר ביטון, המכונה מלך הבאסטות, משה אדרי, משה גרינברג, תמיר לוי, ויעקב צאצאשווילי. היום (שלישי) הם הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום ברמלה. לפי החשד, הסמים אותם הבריחו החמישה הם קוקאין, הרואין ואקסטזי בשווי מאות מליוני שקלים.

את ההברחות יזמו ככל הנראה ראשי הארגון הממוקמים באסטוניה וישראל. החמישה חשודים בין היתר כי את הרווחים הלבינו דרך באסטות ביפן, ומיוחסת להם הלבנת הון בהיקף של מיליוני שקלים. היום הובאו העצורים להארכת מעצרם החמישית בבית המשפט השלום ברמלה. העצורים הכחישו את החשדות נגדם באמצעות עורכי דינם משה שרמן, אייל אוחיון, שחר חצרוני ותמיר סננס.

בשבוע שעבר נחשפה פרשת סמים חמורה נוספת, שכונתה במשטרה "כוכב הצפון". לפי החשד, רשת ההברחה היתה מעורבת בתשע הברחות סמים בין השנים 2001 ועד 2009. בחודש אוגוסט השנה נעצרו 23 חשודים על ידי היחידה המרכזית במשטרה בחשד שהיו מעורבים ברשת ההברחות לאחר שבימ"ר הצליחו לתפוס מכולה בפנמה ובה 108 קילוגרם של קוקאין אשר הוסלקו בתוך רמקולים והיו אמורים להגיע ארצה. בין היתר, עצרה המשטרה את גיא וברמן, מי שהיה פעם חייל בכיר בארגון הפשע של זאב רוזנשטיין, את אורי לוזון הנחשב לסגנו של עמיר מולנר, את היימן קראג'ה ושניים מבני משפחת שושני בטבריה. כמו כן נעצרו גם עמיר מולנר וזאב רוזנשטיין. מולנר שוחרר היום בשל חוסר ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully