וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שהזונות ברמת גן מפריעות לשכנים

איילה חננאל

6.10.2009 / 13:07

מכוני הליווי מתפשטים ממתחם הבורסה לדירות מגורים ברמת גן, ומפריעים לשכנים שמתלוננים למשטרה. אתמול פשטה המשטרה על דירה בעיר ועצרה את בעליה

ברחובותיה הראשיים של רמת גן, מתחבאים מכוני ליווי רבים בתחפושת של דירות מגורים בבניינים בהם בדרך כלל מתגוררות משפחות, זוגות צעירים וקשישים. בתעשיית המין הבינו ששכר הדירה הנמוך וההסוואה של דירת מגורים רגילה, הם סיבה טובה להגר גם לשכונות המגורים של העיר וכיום ברמת גן מצויות עשרות דירות המשמשות כבתי בושת ומכוני ליווי. מדי חודש פושטת המשטרה על אותן דירות מסווה, השוכנות בין היתר ברחוב ז'בוטינסקי, סוקולוב ורש"י בעיר.

ברוב המקרים, השכנים הם אלו שמבחינים בכניסה והיציאה הבלתי פוסקת של גברים אל עבר הדירה, בדיירות החדשות שכמעט ולא יוצאות מפתח ביתן ובגברים החסונים ששומרים עליהן. הדיירים הבינו שמדובר בדירות מסווה למכוני ליווי ודיווחו למשטרה.

כך גם קרה בבניין מגורים ברחוב עוזיאל בעיר, עליו פשטה אתמול (שני) המשטרה. בלשי מרחב דן הגיעו לדירת מגורים ברחוב אשר שימשה על פי החשד כבית בושת. הבלשים שהיו תחת הסוואה נכנסו לדירה, שם פגשו בבעל הדירה, תושב רמת גן בן 46, אשר הציע לאחד הבלשים לרכוש סמים ולקבל שירותי מין בתשלום.

הבלשים מיהרו לעצור את בעל הדירה ואיתו עיכבו לחקירה צעירה בת 25 שנכחה בדירה באותה העת. הצעירה סיפרה בחקירתה כי מזה זמן מה היא מנוצלת על ידי בעל הדירה, שלטענתה היה משקה אותה במשקה אלכוהולי ומספק לה סמים עד שהפכה למכורה על מנת שתוכל לתת שירותי מין. כמו כן סיפרה בחקירתה הצעירה כי בעל הדירה היה דורש ממנה לשכב עימו ועם חבריו. בסיום חקירתה שוחררה הצעירה. בעל הדירה נעצר, אך שוחרר לאחר מכן בערבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully