וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "האם איימה על בנה שתהרוג אותו במכות"

6.10.2009 / 12:54

על פי כתב האישום, הילדים בני 5 ו-7 עברו מסכת התעללויות מצד אימם בת ה-33 בחמש השנים האחרונות. האם נהגה להכות ולבעוט בילדיה בכל חלקי גופם

לבית משפט השלום בפ"ת הוגש השבוע כתב אישום נגד אישה בת 33 מראש העין, הנאשמת בתקיפת ילדיה, כיום בת 7 ובן 5, ובהתעללות בקטין.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד לירון שטרית מפרקליטות מחוז מרכז, בחמש השנים האחרונות הכתה האם את ילדיה בכל חלקי גופם ואף נהגה לבעוט בהם. באחד המקרים, כשהילדה הייתה בת 3, דחפה אותה האם בחדר האמבטיה, וכתוצאה מכך ראשה נחבל והיא גם נחבלה בידה. במקרה אחר, כאשר הבת ישנה אצל שכנים, ביקשה מהם האם, שלא הייתה בבית, לשלוח את הילדה לביתה. השכנה סירבה, ואז הגיעה האם לבית השכנים, בעטה בדלת וצעקה לבתה "אם לא תצאי, אני אקרע אותך".

לפני כשנתיים, כאשר בנה הפריע במהלך מסיבה בגן, הוציאה אותו האם מחוץ לגן, בעטה בו ואיימה "להרוג אותו במכות" אם לא ישתוק. כמו כן, בחורף של אותה השנה, יצאו שני הילדים מהבית כאשר הבן עירום והבת לבושה בתחתונים בלבד. שכנה שראתה אותם כשהם רועדים מקור אספה אותם לביתה והלבישה אותם.

בנוסף, נהגה האם לשלוח את הילדה לבדה לאסוף את אחיה מהגן, למרות שמדובר במרחק רב שכולל חציית כבישים. היא גם נהגה להשאיר אותם לבד בבית ללא השגחה לפרקי זמן ארוכים. האם גם נהגה לקלל את ילדיה, לקרוא לבתה "כלבה", "שרמוטה" ו"זונה", ולבן "זבל" ו"מטומטם".

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully