וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: "שחרור גלעד לא נראה קרוב"

גדעון צנטנר

5.10.2009 / 15:28

אביו של החייל החטוף יצא לקדם את בני הנוער שצעדו בירושלים למען בנו גלעד. נעם שליט פנה לנערים ואמר כי "הדברים כפי שהם מוצגים כאילו קיימים סיכומים בנושא - לא נכונים"

עומר מירון

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: עידן גוראל)

נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, ממשיך לצנן את האופטימיות לאחר פרסום הקלטת בה נראה בנו בשבי בריא ושלם. שליט יצא לקדם את פניהם של בני הנוער שהשתתפו במסע אלונקות בירושלים למען גלעד, ואמר להם כי "לצערי נראה ששחרור גלעד מהשבי לא נראה קרוב". שליט הוסיף כי "הדברים כפי שהם מוצגים כאילו קיימים סיכומים בנושא - לא נכונים."

שליט פנה לצעירים, חברי מטה בני הנוער למען גלעד שליט ואמר "קודם כל, כל הכבוד. לכם, לנוער הצעיר שאכפת לו ונושא פה את הלפיד גם בירושלים ובכל הארץ, לנוער הנפלא הזה ולמארגנים ולכל הצוות שממשיכים ועושים ימים כלילות". שליט סיפר כי "אני יכול להגיד שראיתי אתכם מרחוק והתרגשתי מאוד, העוצמה הזאת, האנרגיה הזאת, בשבילנו היא לא תמיד מובנת מאליה. אנחנו מעריכים הערכה גדולה את ההתגייסות הזאת ואת התמיכה הזאת האמיתית והכנה שבאה מהלב שלכם בגלעד ובשחרורו".

"האוהל פה הוא נקודה קדמית שלנו והוא ממשיך לעבוד, ממשיך בפעילות השוטפת. אנחנו ממשיכים קדימה ואנחנו לא נפסיק ולא נעצור את המאמצים ואת הפעילות למען שחרורו של גלעד. אם זה נראה לרגע שהשחרור קרוב והדברים כבר מסוכמים אז אני יכול לעדכן שהדברים הם לא כך. זה הולך בכיוון הנכון כמו שזה נראה אבל אנחנו עדייןלא שם, ויש מרחק לא קטן עד שנגיע ליעד הזה".

"נמשיך עד השגת המטרה"

שליט פנה לצעירים ואמר כי "יש לכם חופש ובמקום ללכת לבלות או ללכת לשפת הים באתם לכאן ועשיתם את הפעילות הזאת של מסע האלונקות ועל כך אני מברך אתכם ואנחנו מאוד מאוד מעריכים את זה. תודה רבה, ואנחנו נמשיך עד השגת המטרה."

הצעירים ערכו הבוקר מסע אלונקות שיצא מהר הרצל מסביב לירושלים תחת הכותרת "ביבי התחלה טובה, עכשיו סיים את המלאכה". כמאה בני נוער צעדו בבירה, במסלול שעבר דרך משרדי הממשלה, בנין הכנסת, בית המשפט העליון ומעון ראש הממשלה. "אנו קוראים שלא לבזבז זמן ולהביא לשחרורו המיידי של גלעד. צריך להבין שהשעון דופק וכל יום שחולף הוא משמעותי. ביבי, אנחנו מאחוריך", אמר אחד מראשי מטה בני הנוער אמיר גולדשמיט.

לדברי איתי בן דוד, ממובילי מאבק הנוער למען שליט, ישנה חשיבות מיוחדת לעובדה שהצועדים הם בני נוער. "אנחנו בתור נוער לפני גיוס, רוצים לדעת שאם יקרה לנו חלילה מה שקרה לגלעד, הממשלה תעשה הכל למעננו. הקלטת הוכיחה לספקנים שגלעד חי ובמצב טוב, ושצריך לעשות מה שצריך כדי להחזיר אותו", אמר בן דוד לוואלה! חדשות. "אנחנו רוצים להגיד לראש הממשלה נתניהו שאנו מודים לו על עסקת הקלטת, אבל עכשיו צריך להחזיר אותו הביתה. אנחנו נמשיך עם הפעילות עד שגלעד חוזר".

יו"ר מטה המאבק למען שליט, שמשון ליפמן אמר כי בנוסף למסע האלונקות, מתכנן מטה המאבק שורה של פעילויות נוספות למען גלעד במהלך החג. ביום רביעי צפויה להיערך פעילות עיטור צלחות קרמיקה בהנחיית האמנית זהבה נטר בגן החבל בשהם. ביום שישי מתכננים מאות פעילים להתפרס ב-70 מוקדי בילוי בארץ ולשכנע את המבלים להתפקד לצבא החברים של גלעד. כמו כן במאהל המחאה בירושלים תיערך עצרת מחאה למען שחרורו המהיר של גלעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully