וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בנק מאמין בבנקים הישראלים

טל לוי

5.10.2009 / 10:24

מניות הבנקים המועדפות על דויטשה בנק: הפועלים ודיסקונט. גם לאומי זוכה להמלצת "קנייה" ומחיר יעד גבוה. לעומת זאת, הוריד ההמלצה למזרחי-טפחות ל"החזק" בלבד

בנק ההשקעות דויטשה בנק מחזק את המלצת "קנייה" לבנק הפועלים ולבנק דיסקונט ואף מעדכן מעלה את מחירי היעד למניות. במקביל, מוריד הבנק את המלצתו לבנק המזרחי-טפחות מ"קניה" ל"החזק" אך מעלה במעט את מחיר היעד למניה.

בבנק ההשקעות מציינים כי בנק הפועלים ובנק דיסקונט הם הבנקים המועדפים אשר נסחרים במחירים נמוכים יחסית למחירי היעד. כך, מחיר היעד של בנק הפועלים עודכן מ-14 שקלים למניה ל-17.5 שקלים – גבוה ב-28% ממחיר המניה הבוקר. מחיר היעד של מניית בנק דיסקונט עלה מ-8.5 שקלים ל-9.5 – גבוה ב-35% ממחיר המניה הבוקר. מחיר היעד למניית בנק לאומי הועלה מ-15 שקלים למניה ל-17.5 שקלים למניה – גבוה ב-18% ממחירה הבוקר. גם מחיר היעד לבנק המזרחי-טפחות הועלה מ-32 שקלים למניה ל-35 שקלים למניה – גבוה ב-11% ממחירה המניה הבוקר.

בדויטשה מעריכים כי מניית הפועלים תפיק בשנת 2010 את תשואת הדיווידנד הגבוה מבין הבנקים (3.3%) ולאחר מכן לאומי (2.8%), המזרחי-טפחות (2.6%) ולבסוף דיסקונט עם תשואת דיווידנד חזויה של 0%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully