וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להילחם על הר הבית

גרשון סלומון

5.10.2009 / 9:17

הר הבית מעולם לא היה מקודש לערבים ולאיסלם. הממסדים הפוליטי, החוקי והדתי ויתרו למעשה על ריבונות ישראל והמהומות הן רק ההתחלה, מדובר פה בסכנה לגורלו של העם היהודי

הר הבית, לב האומה העברית, ליבה של ארץ ישראל ומקום בית המקדש הראשון והשני. הינו המרכז הלאומי, הדתי, רוחני, והתרבותי של עם ישראל, המקום המקודש ביותר לעם היהודי, מקום משכנו של אלוהי ישראל. כאן נולד עם ישראל לפני למעלה מ4,000 שנה, כשאבי האומה אברהם עובר במקום זה את המבחן הגדול ביותר שאדם יכול לעבור כשהוא נשלח למבחן המכונן עם יצחק בנו ועומד בו.

מאז ועד היום הר הבית הינו המקום המקודש ביותר לעם ישראל. ירושלים נבחרה לבירת ישראל משום שהר הבית שוכן בליבה. ירושלים הפכה ללב העם היהודי מאז קבע דוד המלך את הר הבית בירושלים לבירתו הנצחית של עם ישראל.

במשך 2,000 שנות גלות סימל הר הבית את התקווה לבניין בית המקדש השלישי ובמרכזו את תקוות עם ישראל לגאולה, לשיבת ציון, ולחידוש ממלכתיות יהודית בארץ ישראל. בשנת 638 לספירה, כובשים הערבים את ארץ ישראל וירושלים, הורסים את שרידי בית המקדש בהר הבית, ובונים על מקום המקדש את כיפת הסלע ומסגד אל-אקצה. במלחמת ששת הימים בשנת 1967 שחרר צה"ל את הר הבית מכיבוש ערבי ממושך

12 שעות לאחר שחרור ההר, שר הביטחון דאז, משה דיין, ברגע של חולשה ואובדן דרך, מסיר את דגלי ישראל מעל הר הבית וקורא לערבים לחזור להר הבית להמשיך את הכיבוש הערבי הממושך. הוא מוסר להם את מפתחות ההר, ואוסר על היהודים להתפלל במקום. הרגע היסטורי, מן הגדולים בתולדות העם היהודי, התנפץ בהחלטתו הטראגית והמבישה של דיין . דמם של מאתיים חיילי צה"ל שמסרו את נפשם על שחרור הר הבית, נשפך לשווא.

כקצין בצה"ל שחייו ניצלו על ידי אלוהי ישראל, בקרב קשה לרגלי רמת הגולן, היתה לי הזכות הגדול להיות ברגע היסטורי גדול זה של שחרור הר הבית על ההר לראשונה בחיי ולחוש בדמעות יחד עם חיילי צה"ל את הרגע הגדול שזכינו לו .

מאז נשבעתי כי חיי יהיו קודש לתיקון העיוות הטראגי שעשה דיין ולהשיב את עם ישראל לעם ישראל ולהגשים את חלום הדורות להקמת בית המקדש בהר הבית בחיי דורנו. לאחר מלחמת ששת הימים הקמתי למטרה זו את תנועת "נאמני הר הבית" כמכשיר בידי עם ישראל להגשמת מטרות אלו. מאז מלחמת ששת הימים ועד היום עומדת תנועה זו בראש המאבק להצלת הר הבית ולהסרת המשך חרפת הכיבוש הערבי על המקום המקודש ביותר של עם ישראל.

.

המהומות מתוכננות

זה המקום להדגיש כי הר הבית לא היה מעולם מקודש לערבים ולאיסלם. הנוכחות הערבית פה היא תוצאה של כיבוש אימפריאליסטי ערבי. המסגדים הוקמו עליו ע"י הערבים כדי לסמל את שלטונם בארץ ישראל. ירושלים לא נזכרת אפילו פעם אחת בקוראן. השבת הר הבית לשליטה ערבית אחרי מלחמת ששת הימים זרעה את זרעי הפורענות שאנו עדים להם על הר הבית מאז ועד הימים האחרונים

המהומות של הימים האחרונים אינן אירוע חדש, אנו עדים להם מאז מלחמת ששת הימים. החולשה הפוליטית היהודית בהר הבית הביאה למעשה לאובדן ריבונות ישראל בהר הבית ובלב ירושלים והפיחה בקרב ערביי ארץ ישראל תקווה מחודשת לחידוש שלטון ערבי-מוסלמי בירושלים, והפיכתה לבירה פלסטינית. הם הבינו שהקרב עדיין לא אבוד ויש סיכוי להשמדתה של מדינת ישראל. הם הבינו אולי יותר מהנהגת עם ישראל עצמה את חשיבותו הגדולה של הר הבית ומרכזיותו בארץ ישראל , בחיי עם ישראל והעולם כולו.

תנועת נאמני הר הבית התריעה והזהירה שוב ושוב מפני המצב המסוכן בהר הבית והסכנה לעצם קיומו של עם ישראל עקב המשך שלטון ערבי עוין ואויב למדינת ישראל בהר הבית בלב ירושלים. כרקע למהומות שהתחדשו בימים האחרונים ברצוני להזהיר: בהר הבית מתחולל פשע נורא נגד העם היהודי והאנושות כולה בידי בני עוולה ערבים, שליחי הרשות הפלסטינית, ארגוני הטרור הערביים, החיזבאללה. מהומות הימים האחרונים הינם פועל יוצא של מציאות חמורה ומסוכנת זו.

הממסדים הפוליטי, החוקי והדתי מחרישים נגד מציאות מסוכנת ומבישה זו. הם ויתרו למעשה על ריבונות ישראל וחוקיה בהר הבית ומטפחים בניצוחו של רב הכותל את " מורשת " הכותל המערבי המסמל גלות, חורבן וגירוש מהר הבית וירושלים, כתחליף להר הבית כמקום המקודש ביותר של מדינת ישראל במקום הר הבית. תנועת נאמני הר הבית מוקיעה את חרפת השתיקה של ממשלות ישראל, מפלגותיה ורבניה, נוכח השפלת ריבונות ישראל והכבוד הלאומי והחילול הנורא של קודשי ישראל בהר הבית.

מהומות הימים האחרונים הם רק התחלה של תוקפנות ערבית בהר הבית ובירושלים שבמרכזה התנועה האיסלמית בישראל, הרשות הפלסטינית וארגוני הטרור הערביים. מהומות אלה הם רק ההתחלה והמשך יבוא בעתיד הקרוב. הם מבינים טוב מאיתנו כי בהר הבית יוכרע גורל ירושלים וארץ ישראל כולה. מדינת ישראל עומדת בפני תקופה גורלית לעצם קיומה. רק סיום הכיבוש הערבי בהר הבית יביא לניפוץ תקוותם להשמדת ישראל ויכריע את המאבק הגורלי על עתידה היהודי של ירושלים ואת המאבק על ארץ ישראל כולה ועל עצם קיומנו בה. עדיין לא מאוחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully