וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית השלישי בדרך? ההכנות לבנייתו כבר כאן

יהושע בריינר

5.10.2009 / 6:51

ביום רביעי, מתכננים המתנחלים להניח את אבן הפינה לדגם של בית המקדש. הדגם יוקם, על פי התכנון, במצפה יריחו וישמש כבית ספר לפרחי כהונה

אם לא די במתיחות סביב הר הבית, מתכננים המתנחלים השבוע להניח אבן פינה לדגם מוגדל של בית המקדש במצפה יריחו. על פי התוכנית של המרכז ללימודי המקדש, תונח ביום רביעי אבן הפינה לבניית דגם ענק של בית המקדש, על מנת שהמקום ישמש בית ספר לכוהנים, כדי שאלו ידעו לעבוד לקראת היום שבו בית המקדש ייבנה. בשלב הראשון מתוכנן להיבנות דגם של המזבח שהיה בבית המקדש, ובשלב המאוחר יותר ייבנה ההיכל.

"זה הולך להיות בית ספר לפרחי כהונה, הרי כשייבנה בית המקדש הכוהנים צריכים ללמוד איפשהו", אמר אלי ניימן, בכיר במכון. לדבריו, המיקום של "בית הספר לכוהנים" היה גם בימי המקדש סמוך ליריחו. "המטרה שלנו זה להכין את הכוהנים והלווים לעבודת המקדש. בעתיד כשהמקום ייבנה הוא יוכל להיות מיועד גם לתיירים מהארץ או מחו"ל".

ניימן אף טוען כי בידי הארגון אישורים לבניית "בית המקדש". "הרי כל יהודי מתפלל שלוש פעמים ביום לבניית המקדש, והוא מכוון לכך שביום מן הימים, מה שיש כיום על הר הבית לא יהיה, והמקדש יגיע לשם בצורה כזאת או אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully