וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח בסוכות של קדימה והליכוד

פנחס וולף

4.10.2009 / 21:21

שאול מופז אירח כ-650 פעילי קדימה בסוכתו בביתו שבכוכב יאיר. בכירי הליכוד התארחו בסוכתו של השר ישראל כץ, שהבטיח להמשיך לפתח את הבנייה בהתנחלויות

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: עידן גוראל ולירז ליבנה)

ח"כ שאול מופז (קדימה) אירח הערב (ראשון) כ-650 פעילי קדימה בסוכתו בביתו שבכוכב יאיר. בין הפעילים גם חברי הכנסת מטעם המפלגה שנמצאים בארץ. במהלך הערב גם יו"ר המפלגה, ציפי לבני, הנחשבת ליריבתו של מופז בהנהגת המפלגה, הגיעה לסוכה.

לדברי מופז "חג הסוכות השנה ייזכר בזכות הקלטת של גלעד שליט, חייל חי, וחמאס אחראי לשלומו". בנוגע לתהליך המדיני אמר מופז "החתירה לשלום מוטלת על הדור הנוכחי של המנהיגים ואסור לנו לפספס זאת. ביום שקדימה תחזור לשלטון נייצר תוכנית לאופק מדיני. כוחה של קדימה באחדותה".

לבני אמרה כי "קדימה זו מפלגה שהולכת יחד. נשכיל כולנו לקבל את ההחלטות הנכונות. טובת קדימה היא טובת המדינה". יו"ר סיעת קדימה דליה איציק בחרה להתייחס למושב החורף שייפתח בעוד שבוע ואמרה כי "בחודשים האחרונים הורדנו פרופיל. ביום שני הקרוב ייפתח מושב החורף ונהיה אופוזיציה ראויה".

שאול מופז וציפי לבני בסוכה. אורי לנץ
קדימה לסוכה, לבני ומופז/אורי לנץ

"נרחיב ההתיישבות ביו"ש"

גם בליכוד בנו סוכות. שר התחבורה ישראל כץ אירח בסוכתו כ- 2,000 פעילי ליכוד ובתוכם חברי כנסת, ראשי ערים והשרים משה יעלון, משה כחלון ויולי אדלשטיין.

במהלך האירוע, כץ אמר כי, "יש בישראל ממשלה המחויבת לשמור על שלמות ירושלים, על רמת הגולן ועל ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. ממשלה שלא תוותר על הר הבית, על העיר העתיקה ועל הכותל המערבי, כשם שהסכימה לעשות ממשלת אולמרט-לבני, רק כדי לרצות את אבו מאזן".

"הממשלה שלנו לא תסכים לסגת עד שפת הכנרת רק כדי לפתוח במשא ומתן ישיר עם אסד ושותפו אחמדינג'אד שהיום התברר שאולי הוא מורדכי היהודי ולא המן הרשע, על פי ייחוסו. על זה אני אומר - החסר משוגעים אנוכי? לא תודה, אנחנו נוותר".

"הממשלה שלנו תחזק ותפתח את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון, ולא תמנע מילד מאריאל, מעלה אדומים ובית אל את מה שמקבל ילד בתל אביב, ברעננה ובאום אל-פחם. זוהי ממשלה שתעשה הכל להסיר את איומי הגרעין האירני מעל ראשנו, ממשלה שתחזק את הכלכלה, תאחד את החברה ותשמור על מסורת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully