וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי נפגש בצרפת עם הרמטכ"ל האמריקאי

יהושע בריינר

4.10.2009 / 20:17

פגישת עבודה שגרתית או תיאום עמדות לקראת מהלכים צבאיים? הרמטכ"ל יצא לביקור בזק ונועד עם מקבילו האמריקאי מאלן. צה"ל: "הם דנו על המצב במזרח התיכון"

מתאמים עמדות לגבי אירן? הרמטכ"ל גבי אשכנזי ערך היום (ראשון) ביקור בזק בן יום אחד בצרפת, שם נפגש עם יו"ר המטות המשולבים של צבא ארצות הברית האדמירל מייקל מאלן. בנוסף, נפגש רב אלוף אשכנזי עם ראש המטה הכללי של צבא צרפת, הגנרל ז'אן לואי ז'ורז'לאן.

אשכנזי המריא לצרפת היום לפנות בוקר בליווי ראש לשכתו ונפגש עם מאלן בנורמנדי. מצה"ל נמסר, כי "השניים דנו על המצב במזרח התיכון ועל נושאים משותפים שעל סדר היום בין שני הצבאות". על נושאים דומים דן אשכנזי עם הרמטכ"ל הצרפתי ז'ורז'לאן וגם סעד איתו יחד ארוחות ערב. דובר צה"ל הדגיש כי מדובר ב"פגישות שגרתיות" בין ראשי הצבאות.

כמו כן, נועד הרמטכ"ל לפגישה עם שגריר ישראל בצרפת דניאל שיק, ראש משלחת משרד הביטחון במערב אירופה, אלוף (מיל') יוסי בן חנן, ונספח צה"ל בפריז אלוף-משנה אילן אטיאס.

לפי פרסומים זרים, באחרונה קיימו ישראל וארצות הברית תמרון משותף בים התיכון, הגדול ביותר בהיסטוריה של התמרונים בין שתי המדינות. בתקשורת הזרה דווח, כי מטרת התמרון היתה למצוא דרכים להתמודד עם תרחיש של מתקפת טילים משולבת על ישראל מצד סוריה, אירן, חיזבאללה וחמאס. לפי הדיווחים, בתרגיל הענק השתתפו חיל האוויר הישראלי וחיל הים האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully