וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעים פלסטינים הוסתרו בתוך משאית קירור

איילה חננאל וקובי מנדל

4.10.2009 / 12:47

שוטרי מג"ב עצרו משאית סמוך לוואדי ערה. השוטרים שפתחו את המטען הופתעו לגלות לא פחות מ-70 פלסטינים רועדים שהועברו לידי מג"ב צפון. הנהג תושב אבו גוש נעצר

שוטרי מג"ב הופתעו בצהרים לגלות לא פחות משבעים פלסטינים מוסתרים בתוך משאית קירור. הפלסטינים נמצאו כאשר שוטרי משטר הגבול הורו לנהג לעצור בעת שהמשאית נסעה בקטע הכביש מכיוון כביש שש לכיוון ואדי ערה. השוטרים עצרו את הנהג לבדיקה וכשהתבקש לפתוח את המשאית ולהציג את המטען יצאו מתוכה שבעים פלסטינים שהועברו לטיפול לוחמי יחידת התפר של מג"ב צפון. הנהג תושב אבו גוש נעצר.

על פי חקירת המשטרה, הפלסטינים התקבצו במזרח ירושלים ומשם הוסעו במשאית הקירור לעבוד באתרים שונים בוואדי ערה. הנהג סיפר בחקירתו כי הוא התבקש להסיע אותם.

מקרה אחר, מוזר לא פחות, של היתקלות משטרתית ארע הלילה בין אישה הכורעת ללדת לבין שוטר תנועה בפתח תקווה. שוטר התנועה אמיתי גבריאל הבחין ברכב כשהוא חוצה את רחוב שטמפפר ברמזור אדום. השוטר לא התבלבל, סימן לרכב לעצור והתקרב אליו במטרה לרשום לנהג דו"ח בגין עבירת התנועה החמורה שביצע.

להפתעתו הרבה של השוטר גבריאל, כשרכן לכיוון חלון המכונית, ראה כי ברכב נוהגת אישה כשהיא כורעת ללדת. השוטר התעשת במהרה, התקשר למוקד המשטרה וביקש שיודיעו לבית החולים בילינסון שיכינו צוות חירום לקבלת האישה, שהייתה כבר במצב מתקדם לקראת הלידה.

במקביל, פנו האישה והשוטר לכיוון בית החולים כשהשוטר מלווה את רכבה של האישה תוך שהוא מפעיל סירנות ומפנה את הדרך. ואולם, האישה לא הספיקה להגיע לבית החולים וילדה ברכבה. כשהגיעה לבית החולים כל שנותר לצוותו הוא להעבירה לחדר היולדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully