וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: "נחטוף חיילים כדי לשחרר אסירים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.10.2009 / 20:21

"נחטוף עוד שליט ועוד שליט עד שלא ישב בכלא אף אסיר פלסטיני", אמר ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל. איסמעיל הנייה בירך על ההישג שבעסקת הקלטת

ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, איים הערב (שישי) כי ארגונו יחטוף חיילים ישראלים נוספים כדי לשחרר את יתר האסירים הפלסטינים. "חמאס, שהצליח לקחת את שליט בשבי ולהחזיק בו יותר משלוש שנים כשהוא בריא ושלם, התייחס אליו כיאות והצליח לנהל משא ומתן עקיף כדי לשחרר את האסירים - יכול לקחת בשבי עוד שליט ועוד שליט ועוד שליט עד שלא יישב בבתי הכלא אף אסיר פלסטיני". משעל אמר את הדברים בנאום בדמשק לרגל יום כיבוש ירושלים על ידי סלאח א-דין.

"אנחנו ניצבים בפני נקודת אור", אמר משעל. "זו אמנם נקודה קטנה, אך היא בכל זאת מאירה בזכות ארגוני ההתנגדות ובזכות אללה. פלגי ההתנגדות הצליחו לאלץ את ישראל לעמוד על רגליה האחוריות ובתמורה לקלטת וידאו היא שחררה 20 מאחיותינו".

בצהריים התפאר גם ראש ממשלת חמאס איסמעיל הניה ואמר כי שחרור 20 האסירות הפלסטיניות הוא הישג לפלגים שחטפו את החייל גלעד שליט. "זהו יום ערבי ופלסטיני גדול, זהו יום הכלולות, זה יום של תקווה גדולה", אמר בנאום בעזה כשלצדו האסירה המשוחררת פאטמה אל-זק כשבזרועותיה בנה יוסוף שנולד בבית הכלא. "אני מברך את האסירות המשוחררות, ביניהן את פאטמה אל-זק ובנה, שהוא האסיר הצעיר ביותר בעולם. גם הוא שוחרר ורואה אור יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully