וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שליט אישרה לפרסם את הקלטת

2.10.2009 / 14:21

משפחת שליט צפתה בקלטת בה נראה בנה גלעד בשבי חמאס בביתה במצפה הילה. דוברת המשפחה סיפרה לכלי התקשורת שמחוץ לבית כי "המשפחה שוחחה עם ראש הממשלה ואישרה לפרסם את הקלטת"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

משפחת שליט צפתה בצהרים (שישי) בקלטת בה נראה גלעד שליט, בביתה במצפה הילה. המשפחה אישרה לפרסמה בכלי התקשורת. דוברת המשפחה, תמי שנקמן, סיפרה לכלי התקשורת כי "המשפחה צפתה בקלטת. בשעות הקרובות היא לא תגיב, לא תצא ולא תתבטא בתקשורת. רק לאחר כמה שעות היא תתייעץ עם כל הגורמים אם לפרסם חלק מהקלטת או את כולה בתקשורת". שנקמן פנתה לכלי התקשורת ואמרה "אתם יכולים להירגע, בשעות הקרובות לא ייצא מטעם המשפחה שום דבר חדש".

יו"ר מטה המאבק לשחרור גלעד שליט, שמשון ליבמן, אמר לאחר שצפה בקלטת הוידאו בה נראה שליט כי "אנחנו מעודדים לאחר הצפייה בקלטת. כעת חייבים להשלים את המהלך ולהשיב את גלעד הביתה".

אביבה שליט בביתה לפני קבלת הקלטת. רויטרס
"הדברים ישקעו, וכולנו נשב ונחשוב איך וכיצד להביא את הדברים בפני הציבור". אביבה שליט/רויטרס

שר הביטחון אהוד ברק שוחח עם משפחתו של גלעד שליט לאחר שצפתה בקלטת. "אני רוצה לחבק אתכם", אמר ברק. "גלעד נראה בריא וזה רק מגדיל את האחריות שלי להחזירו הביתה". גורמים בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפרו כי ראש הממשלה צפה אף הוא בקלטת ונוטה לאפשר את פרסומה בכלי התקשורת. יחד עם זאת, פרסומה ייעשה רק לאחר שיחת טלפון שצפויה בין נתניהו ומשפחת שליט, בה יבחנו השניים איך ומתי לפרסמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully