וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעת בכורה לאוחיון, ירושלים הביסה את נהריה

2.10.2009 / 13:31

הרכש החדש של גיא גודס רשם משחק בכורה טוב, והקבוצה סיימה מחנה אימון עם ניצחון על עירוני נהריה המתחברת 71:92

הפועל ירושלים הביסה היום (שישי) את עירוני נהריה 71:92 בסיום מחנה האימון הקצר שערכה הקבוצה בעיר. יוגב אוחיון, שעבר שלשום מנהריה לירושלים, ערך הופעת בכורה חיובית, ונראה כאילו הוא החוליה החסרה בפאזל שבונה גיא גודס. ירושלים מתכוננת לקראת משחק היורוקאפ מול רואן, אך במועדון מייחסים חשיבות גם לגביע ווינר שיערך בעיר, ובמסגרתו תפגוש הקבוצה את הפועל חולון ביום ראשון. נהריה תפגוש את מכבי חיפה במשחק הראשון במהלך גביע ווינר.

דווקא נהריה הייתה זאת שפתחה את המשחק טוב, ועלתה ליתרון 0:5 אך ירושלים הפכה את התוצאה וברחה ל-8:17, 4 דקות לסוף הרבע הראשון, ובסוף הרבע התוצאה עמדה על 18:28 לקבוצה של גודס. דקות טובות של יובל נעימי ודיז'ון תומפסון הגדילו את ההפרש האדום עד ל-39:57 במחצית. גם ברבע השלישי המשיכה ירושלים בבריחה, ועלתה עד ליתרון 28, אך נהריה בזכות דקות טובות של אור איתן צימקה ל-53:72. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, ונהריה ניצלה זאת כדי לתת דקות משמעותיות גם לדניאל גור אריה. בסיום 71:92 לירושלים.

"אני מתחיל להיות מרוצה ממה שאנחנו מראים על המגרש. סיימנו מחנה אימון, למדנו אחד את השני והתגבשנו. אני מרוצה מהניצחון, אבל הדרך עוד ארוכה. אנחנו רוצים לחבר את השחקנים כמה שיותר טוב ומהר לקבוצה. יש לנו הרבה משימות בחודש הקרוב, ואנחנו רוצים להתחיל את העונה בטעם טוב", אמר בסיום גיא גודס לאתר הרשמי של הפועל ירושלים. יוגב אוחיון הוסיף: "התחלתי להתאמן עם הקבוצה ויש כאן חבר'ה מאוד טובים. אנחנו צריכים עדיין להתחבר וכשזה יקרה נהיה קבוצה מצוינת".


קלעו לירושלים: יובל נעימי 20, טרה סימונס 18, ליאו ליונס 17, קווין פינקני 16, אורי קוקיה 11, דיז'ון תומפסון 8, שרון ששון 5, יוגב אוחיון 3.

בלטו בנהריה: מארק אגרסון 22, עודד שעשוע 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully