וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ירה בגרושתו וניסה להתאבד, מצבם קשה

איילה חננאל ונעמה טלמור

2.10.2009 / 7:46

כוחות הצלה הוזעקו לדירה בשכונת פסגת זאב בבירה, בעקבות דיווח על שני פצועי ירי. מחקירה ראשונית עולה כי הגבר ירה בגרושתו ולאחר מכן ניסה לשים קץ לחייו

מערכת וואלה!

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

תושב ירושלים ירה הבוקר (שישי) על פי החשד בגרושתו בבית בשכונת פסגת זאב בעיר וניסה להתאבד. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום טיפלו באישה שנורתה בצווארה במקום וביצעו בה פעולות החייאה. במקביל, כוחות משטרה שנכנסו לבית מצאו את הבעל לשעבר כשהוא ירוי בראשו. הגבר וגרושתו פונו במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הגבר הגיע הבוקר לדירה שבה מתגוררת גרושתו עם שלושת ילדיהם, תאומים בני 8 וילד בן 11, ביקש מהילדים לצאת מהבית ואז ירה בצווארה של אשתו לשעבר כדור אחד. האישה הספיקה לצאת מהבית והתמוטטה מחוץ לביתה. עוברי אורח שהיו במקום הזעיקו את המשטרה ואת כוחות ההצלה. מבדיקה ראשונית עולה כי לא נרשמו תלונות קודמות על אלימות בין בני הזוג וכי האקדח שבו השתמש הגבר הוחזק ברישיון.

לפני שלושה חודשים נכנס תושב נתיבות למספרה שבה עבדה רעייתו, ירה למוות באדם אחר ולאחר מכן התאבד. במשטרה עלה החשד כי הרקע לירי הוא רומן שניהל הנרצח עם אשתו של היורה. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ניסו לטפל בפצועים, אך נאלצו לקבוע את מותם.

לפני כשנה ירה למוות השוטר מייקל פישר ברעייתו הילה ובשני ילדיו, יובל בן שלוש וירדן בת שנתיים ולאחר מכן התאבד. עם סגירת תיק החקירה בעניין טענו במשטרה כי למרות מאמצי החוקרים ולאחר בחינה מקיפה של חומר הראיות, לא נודע להם על כל סכסוך שהתפתח בין בני הזוג. קציני המשטרה שללו כל אפשרות כי גורם חיצוני חדר לדירת המשפחה וכי על פי ממצאי הזירה, פישר הוא זה שירה באקדח. למרות זאת, הקצינים ציינו כי צוות החקירה שהוקם לא הצליח להצביע על מניע אפשרי לביצוע הרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully