וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטת שליט תהפוך לקלטת דמים

מאיר אינדור

2.10.2009 / 8:13

מאיר אינדור זועם על שחרור מחבלות תמורת אות החיים מגלעד שליט. לטענתו, על ממשלת נתניהו להוכיח עמידות ונחישות ולא לשלם ברוצחות בפוטנציה עבור מה שמגיע לישראל ללא תמורה

ההורים השכולים והפצועים בארגון נפגעי הטרור "אלמגור" מברכים על קבלת אות חיים מגלעד שליט, אך רואים בחומרה את המגמה הניכרת מעסקה מסוג זה. ממשלת ישראל מוכנה לשלם באסירות תמורת קבלת אות חיים, צעד הומניטרי פשוט המחויב לפי כל אמנה בינלאומית, אשר אמור להינתן ללא תמורה. במיני-עסקה זו מתגלה ממשלת נתניהו כממשלה לחיצה וכנועה בפני חבורת מחבלים מעזה. לממשלה ריבונית אסור להיכנע לחבורת מחבלים בוודאי שלא בתחילת משא ומתן.

הממשלה הנוכחית מוכיחה כי היא נמצאת במסלול של תשלום באסירים במקום לפעול ולהפעיל מנופי לחץ כנגד ארגון חמאס. איתותי החולשה של מר נתניהו והעוסקים במשא ומתן רק מגבירים את תיאבון הצד שמנגד, שאיתן בדרישותיו מתחילת הפרשה ולא הראה אפילו תזוזה אחת לאחור. שחרור זה הינו אות מבשר רעות על ההמשך הצפוי לעם ישראל אם תמשיך הממשלה במגמה זו של שחרור מחבלים בצורה סיטונאית.

ממשלה זו, אשר ציפו ממנה כי תהיה ניצית יותר מקודמתה, מוכיחה שוב ושוב כי היא ליברלית יותר בכל הנוגע לעסקות שחרור מחבלים. ממשלה זו תביא את עם ישראל אל עברי פי פחת אם ימשך שחרור חסר בקרה של מחבלים רוצחים.
על ממשלת ישראל היה לעמוד על קבלת אות חיים ללא כל תמורה, ולהוכיח עמידות ונחישות בשחרור החייל תוך כדי מציאת דרכים אלטרנטיביות לשחרורו והקפדה על בטחון כל אזרחי ישראל.

המחבלות ישובו למעגל הטרור

מה שמצער היא העובדה שבעוד הממשלה הקודמת לא שילמה דבר עבור קלטת ומכתבים מהחייל החטוף גלעד שליט, הממשלה הזו משלמת עבור קלטת תעמולה של חמאס במחבלות רוצחות בפוטנציה. בעוד הממשלה הקודמת לא הסכימה לשלם עבור אות חיים, ממשלה זו שוברת את העיקרון ומשלמת במקום להפעיל מנופי לחץ.

כדאי לציין מספר עובדות יבשות על המחבלות המשתחררות: מדובר הפעם בשחרור מחבלות שאמנם נידונו לעונשים קצרים יחסית בעסקאות טיעון, אך בל נטעה – הן היו מעורבות בניסיונות לפיגועי התאבדות שרק בנס לא הסתיימו ברצח המוני.

מחר יעוטרו המחבלות בקבלות פנים המוניות, כדי לחנך ולעודד את הדור החדש והצעיר להצטרף לחוג השוהדא. חלק מהמשוחררות בעצמן יחזורו, כך מראה הניסיון, למעגל הטרור. האם הן יוסיפו ישראלים נוספים ל-180 שנרצחו מאז שנת 2000 בידי מחבלים משוחררים?

אם כן, בפעם הבאה שיירצח חלילה יהודי בסיוע מחבלת משוחררת או מגויסת תיהפך קלטת הוידיאו של החמאס- עליה שילמנו במחבלות ורוצחות בפוטנציה -לקלטת דמים.

* סא"ל (מיל') מאיר אינדור הינו מנכ"ל ארגון "אלמגור", ארגון נפגעי טרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully