וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במשטרה: ייתכן עד נוסף ב"כוכב הצפון"

איילה חננאל

1.10.2009 / 21:33

גורם בכיר במשטרה המקורב לחקירה אמר לוואלה! חדשות כי ייתכן והמשטרה תציג בקרוב עד מדינה נוסף שביכולתו להפליל את המעורבים בשתי הפרשיות שנחשפו

נעם כהן

(צילום: נועם כהן, עריכת וידאו: עידן גוראל)

התפתחות בפרשת "כוכב הצפון": גורם בכיר במשטרה, המקורב לחקירה, אמר הערב (חמישי) לוואלה! חדשות כי ייתכן והמשטרה תציג בקרוב עד מדינה נוסף שביכולתו להפליל את המעורבים בשתי הפרשיות שנחשפו, הן פרשיית הסחר בסמים והן בפרשיית הרצח המשולש "ולשלוח את הבכירים שבעבריינים לכלא". הגורם התייחס לתוכנית להגנת עדים ואמר כי זו תופעל כנראה לראשונה על עד המדינה בפרשה.

מוקדם יותר היום, בתום הדיונים הנפרדים בהארכת מעצרם של החשודים בפרשת "כוכב הצפון" בבית משפט השלום ברמלה, הוארך מעצרו של זאב רוזנשטיין ב-11 ימים, ושל עמיר מולנר ביומיים. פרקליטם של השניים, עורך הדין מוטי כ"ץ, אמר כי "אין לרוזנשטיין קשר לרצח ולמולנר אין קשר להברחות הסמים ועובדה שהשניים נעצרו שבוע לאחר יתר החשודים, על בסיס עדותו של עד המדינה, שכלל לא פגש בהם, אין בה מספיק כדי להביא למעצרם ואנחנו מציעים למשטרה הצעה נדירה. קחו את מולנר לפוליגרף משטרתי, בדקו אותו במכונת אמת ותקבלו את התשובה.

פרשת כוכב הצפון נחשפה אתמול לאחר שהותר לפרסום כי משטרת ישראל שמה את ידיה על עד מדינה אחד, שהצליח להפליל 27 מראשי משפחות הפשע בישראל. עד המדינה, אשר שמו אסור לפרסום, היה מעורב בחשיפת רשת הברחת סמים חובקת עולם בה היו שותפים מולנר ומשפחת קראג'ה.

זרעי החקירה, שנמשכה למעלה משנתיים, הונחו כבר בשנת 2005, כאשר הבחינו ביחידה המשטרתית המרכזית (ימ"ר) ברשת הברחת סמים אותה ניהל מישל בן סימון, יהודי צרפתי המבוקש גם בצרפת בגין הפצת סמים. ככל הנראה, בן סימון היה אחראי על רווח ודאי לארגוני הפשע- על השקעה בסך 6,000 דולרים לרכישת סמים, היו מרוויחים בארגון כמאה אלף דולר ויותר. תפקידו של עד המדינה, יחד עם עבריין בשם שמעון אזולאי, היה לתווך בין ארגוני הפשע לבן סימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully