וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 הרוגים בתאונת דרכים סמוך למודיעין

נעמה טלמור, יהושע בריינר ואיילה חננאל

1.10.2009 / 19:10

שלושה פלסטינים נהרגו, ועוד 14 נפצעו, ארבעה באורח קשה והשאר קל עד בינוני בתאונת דרכים קטלנית. ייתכן כי רכבם של הנפגעים התהפך במהלך ניסיון הימלטות מכוח מג"ב. במקום ישנם עומסי תנועה כבדים

שלושה פלסטינים נהרגו, ועוד 14 נפצעו, ארבעה באורח קשה והשאר קל עד בינוני בתאונת דרכים קטלנית בכביש 443. התאונה אירעה ככל הנראה לאחר שכלי הרכב בו היו השוהים הבלתי חוקיים נמלט מכוח מג"ב והתהפך סמוך לצומת שילת בכניסה למודיעין. צוותים של מגן דוד אדום הגיעו למקום האירוע והחלו לפנות את הפצועים. מד"א ביקש מהציבור לפנות את הכבישים לאמבולנסים ובמקום נגרמו עומסי תנועה כבדים.

במג"ב ובמשטרה הכחישו את הטענות כי התאונה נגרמה בעקבות מרדף.

חיים ויינגרטן, מפקד יחידת האופנוענים של זק"א סיפר לוואלה! חדשות כי "טנדר פורד התהפך מסיבה שאינה ברורה. ומסוק של יחידת 669 נמצא בדרכו למקום כדי לפנות את הפצועים".

לפני יומיים נהרג הולך רגל בן 67 בתאונת פגע וברח, סמוך לכפר סג'ור שעל כביש כרמיאל-צפת. ההרוג אסף בקבוקים לצד הדרך, כשרכב פרטי דרס אותו ונוסעי הרכב נמלטו מהמקום. צוות מד"א מאזור אשר קבע את מותו. זמן קצר לאחר מכן נעצר נהג הרכב, והמשטרה עורכת סריקות בניסיון לאתר את הנוסע הנוסף.

בשבוע שעבר נהרג הולך רגל בן 22 בתאונת דרכים שאירעה בכניסה למרכז שפירא, סמוך לקרית מלאכי. ההרוג חצה את הכביש ונפגע מרכב פרטי שחלף במקום. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום, ניסה לבצע בו החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עלה כי ההרוג חצה את הכביש באזור חשוך ולכן נהג הרכב הפרטי לא הבחין בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully