וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניסה לפתות בת 10 עם קלטת "סבא טוביה"

איילה חננאל

1.10.2009 / 17:31

גבר בן 50, תושב בת ים, נעצר בחשד שביצע מעשה מגונה בילדה בת 10 לאחר שפיתה אותה באמצעות הצעה לצפות בקלטת הילדים של "סבא טוביה" ותשלום של מספר שקלים

תושב בת ים בן 50 נעצר היום (חמישי) בחשד שביצע מעשה מגונה בילדה בת 10 לאחר שפיתה אותה לבוא למחסן נטוש באמצעות תשלום של מספר שקלים וקלטת ילדים של "סבא טוביה". החשוד נעצר בעקבות תלונה שהגישה אמה של הילדה לפני מספר ימים במשטרת מחוז תל אביב, בעקבות שיחה שערכה עם הילדה.

בתלונתה סיפרה האם כי בתה הקטנה פגשה מספר פעמים חשוד בדרכה לבית הספר, אשר פיתה את בתה תמורת מספר שקלים, ובאמתלה זו, לקח אותה למקום צדדי, ושם על פי החשד, ביצע בה מעשים מגונים. כאמור, החשוד נעצר היום כשעימו מטבעות כסף, באמצעותם , לפי החשד, שילם לילדה, וכן סרט די.וי.די של כוכב הילדים, טוביה צפיר - "סבא טוביה".

על פי החשד תיכנן החשוד לפתות קטינים באמצעות הקלטת לבוא עמו למחסן נטוש ושם, תמורת תשלום של מספר שקלים, לשכנע אותם לאפשר לו לבצע בהם מעשים מגונים. החשוד הכחיש את החשדות נגדו אולם לא ידע להסביר מדוע הוא מחזיק בקלטת הילדים ולשם איזו מטרה. כעת חוקרים במשטרה האם ישנם ילדים נוספים אשר נפלו קורבן בידי החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully