וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לעצור האם המרעיבה עד תום ההליכים"

1.10.2009 / 15:39

כך דרשה היום התובעת במשפטה של האם, וציינה כי "שירות המבחן הרים ידיים בעניינה". פרקליטה: "מבקשים מעצר לעובר בן 7 חודשים שטרם נולד"

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרה של האם המרעיבה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. במהלך הדיון היום (חמישי) בבית משפט השלום בירושלים בעניינה, אמרה התובעת טל ויסמן כי "לאור חוסר שיתוף הפעולה מצדה של הנאשמת ולאור העובדה ששירות המבחן הרים ידיים מהניסיון לגבש המלצה בעניינה, הפתרון היחיד הוא לשלוח אותה למעצר".

בפרקליטות הוסיפו שאם השופט לא מעוניין לשלוח את האם למעצר, הם מבקשים שהיא תשהה מחוץ לשכונת מאה שערים בירושלים במנותק משאר ילדיה. פרקליטה של האם, עו"ד ראובן בר חיים, תקף במהלך הדיון את הפרקליטות ואמר שאין גבול לציניות ולחוסר האנושיות.

"לבוא ולבקש ללא עילה מעצר עד תום ההליכים נגד אישה בהריון ונגד עובר בן שבעה חודשים שטרם נולד ומי יודע איך המעצר ישפיע עליו, זאת בקשה שנובעת משיקולים פופוליסטים", אמר עו"ד בר חיים. השופט, משה רביב, ביקש לשמוע כמה נשים שהציעו להשגיח על האם בביתה. הוא הוסיף כי "אני זה שלא ישן בלילה וצריך לקבל החלטה בעניין האם". על פי דבריו, נראה שהוא אינו שולל את האפשרות שהאם תישאר במאה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully