וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה נפצעו בקריסת מעלית בירושלים

איילה חננאל, נעמה טלמור ויוסי מדריסוביץ'

1.10.2009 / 12:38

מעלית בבניין הביטוח הלאומי בבירה נפלה מסיבה לא ברורה. שישה בני אדם נפצעו באורח קל והועברו לטיפול בבית חולים. מנהל הסניף: "מעולם לא קרה אצלנו דבר כזה"

שישה בני אדם נפצעו הבוקר (חמישי) באורח קל כתוצאה מנפילת מעלית בבניין הביטוח הלאומי ברחוב בן סירא בירושלים. מבדיקה ראשונית עולה כי ששת נוסעי המעלית נכנסו לתוכה בקומה הרביעית ואז החלה המעלית לרדת בצורה לא סדירה. בסופו של דבר נעצרה המשאית בקומה הראשונה. צוותים של מגן דוד אדום, כיבוי אש ומשטרה הוזעקו למקום והחלו לסייע בחילוץ הנוסעים ובמתן טיפול רפואי.

דובר מגן דוד אדום במרחב ירושלים, דני רוטנברג, סיפר כי "המעלית נפלה למטה, צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום עזר לחלץ את הנוסעים ופינה אותם לבית חולים". מנהל סניף ירושלים בביטוח הלאומי, ישראל בוכריס, אמר לוואלה! חדשות כי "ככל הנראה היתה לנו תקלה במעלית. המעלית למעשה לא נפלה, אלא ירדה בצורה לא סדירה עם חבטות וכתוצאה מכך נפגעו שישה אנשים".

עוד אמר פיטוסי כי "עדיין לא ברור לנו אם המעלית נעצרה בעצמה. הזמנו למקום את מכבי האש, מד"א ומשטרה והנפגעים פונו לבית חולים בהכרה מלאה להמשך בדיקות. אנחנו מבצעים כרגע בדיקה מקיפה של המעליות ומפקח של משרד העבודה יברר מה גרם לפעולה הבלתי סדירה של המעלית. דבר כזה לא קרה אצלנו מעולם. מדי כמה חודשים, אנחנו מבצעים בדיקות תקופתיות למעליות שלנו על פי חוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully