וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה, מאפה והסדר חוב

שרון שפורר ומיכאל רוכוורגר

1.10.2009 / 12:15

יושבי בית קפה ברמת השרון - חלקם מחזיקים אולי באג"ח של אפריקה - היו עדים הבוקר לפגישה כבדת משקל בין איזי כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל לבין רועי ורמוס, מנכ"ל פסגות

יושבי בית קפה ברמת השרון - חלקם מחזיקים אולי באג"ח של אפריקה - היו עדים הבוקר לפגישה כבדת משקל בין איזי כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל לבין רועי ורמוס, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות. מאוחר יותר היום צפויה פגישה של נציגות בעל האג"ח עם הנהלת החברה.

פסגות בניהולו של ורמוס נוקט את הקו המיליטנטי ביותר מבין מחזיקי האג"ח של אפריקה, שפסגות הוא בין המחזיקים הגדולים בהן. בית ההשקעות יושב בנציגות בעלי האג"ח לצד נציגים של מנורה מבטחים, מגדל שוקי הון, כלל ביטוח והראל.

מבין נציגים אלו בית ההשקעות פסגות הוא היחיד שהתבטא בעניין באופן פומבי. ורמוס הזהיר באחרונה את אפריקה כי אם לב לבייב לא יזרים מספיק הון לחברה, הוא לא יישאר בעל השליטה בחברה. ורמוס אף הזהיר כי בפסגות לא יהססו להגיש בקשת פירוק לאפריקה.

הפגישה האחרונה בין נציגות בעלי האג"ח של אפריקה להנהלת החברה בראשותו של איזי כהן הסתיימה ללא תוצאות. מחזיקי האג"ח התאכזבו מכך שהחברה לא הציגה בפניהם מתווה משופר להסדר עימה. בפגישה היום מצפים בנציגות לשמוע מתווה מפורט, רציני ומשופר לגבי הסדר שמציעה החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully