וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפרשה: האם רוזנשטיין יואשם ברצח?

איילה חננאל

1.10.2009 / 0:00

על אף שהמשטרה חוששת שאין די בכך, עד המדינה שהפליל עשרות ממשפחות הפשע קשר את רוזנשטיין לרצח המשולש שאירע בשנת 2001 בטבריה בו נרצחו שלושה עבריינים מוכרים

עד המדינה, שהביא למעצרם של 27 מראשי משפחות הפשע בישראל, הצביע בעדותו על מעורבות זאב רוזנשטיין. בחיסולם של שלושה עבריינים ברצח משולש שאירע בחוף שלדג בטבריה בשנת 2001. ברצח המשולש נורו למוות, שרון מוסאי, בן 31 מתל אביב, דוד בן מרגי, בן 47 מטבריה ורפי ויצמן, בן 40, מבית שאן. השלושה, עבריינים מוכרים, נרצחו לעיני בנות זוגם. שני חשודים, שאחד מהם ביצע את הירי, נמלטו מהמקום.

שעות ספורות לאחר הרצח נמצא ביער פוריה, הסמוך לטבריה, אופנוע, שעל פי החשד שימש את היורה. העקבות הובילו לקסדות וכקילומטר נוסף משם נמצאו שני אקדחים וכובע גרב שלבש היורה. דגימות DNA נלקחו מסימני הרוק שנותרו על הכובע.
במשטרה טענו כי הרצח המשולש נעשה על רקע עסקאות סמים בשווי מיליוני דולרים, בהם היו מעורבים בין היתר האחים אבי ואילן גלקירוב ושמעון "חבלה". אחד הנרצחים, רפי ויצמן, הואשם וזוכה בעבר מהתנקשות בחייו של זאב רוזנשטיין בטיילת ת"א ובמשטרה חשדו כי יהודה אוחיון ביצע את הרצח המשולש בשיתוף שני חשודים נוספים- העבריין יורם פיניאן,ששימש כנהג מילוט ועבריין בשם אייל שטרית.

אלא שחודש לאחר הרצח המשולש נרצח גם שטרית. בשנת 2006 הרשיע בית המשפט את יהודה אוחיון בסיוע לרצח המשולש וגזר עליו 12 שנות מאסר. אוחיון הורשע לאחר שנמצא עי ה-DNA על המסכה המאולתרת תאם ל-DNA שלו, כפי שנדגם מהסיגריות שעישן בחקירותיו. יורם פיניאן, אשר נחשד בהיותו נהג המילוט ברציחות, הסתובב חופשי. בעקבות עדותו של עד המדינה, נעצר זאב רוזנשטיין בחשד שהזמין את הרצח המשולש, וכך גם פיניאן, בחשד שרצח את אייל שיטרית, שותפו של יהודה אוחיון לביצוע הרציחות.

כפר בכל ההאשמות

עד המדינה חשף בעדותו כי אוחיון התוודה בפניו שניסה לרצוח את "הבורר" אבי גליקרוב, לאחר שסירב לקבל את פסק הבוררות שנתן בסכסוך עם אחיו. העד סיפר כי בשלב זה, גיא וברמן, כיום מכנופיית מולנר ודאז חייל של רוזנשטיין, ניצל את ההזדמנות ויצר קשר עם רוזנשטיין, ששילם ליהודה אוחיון ואייל שיטרית 100 אלף דולרים לביצוע הרצח המשולש.על פי עדותו, השניים חברו ליורם פיניאן על מנת שזה ישמש כנהג מילוט תמורת תשלום והוא הסכים. בליל הרצח המשולש בחוף השלדג, פיניאן חיכה ביער פורייה עם רכב המילוט להגעתם של אוחיון ושיטרית.

פיניאן, שנלחץ לאחר שקיבל דו"ח משוטר תנועה, נמלט מיער פוריה טרם בוצע הרצח. שטרית ואוחיון הופתעו לגלות שרכב המילוט שלהם נעלם.הם נאלצו להשליך במקום את האופנוע, הכפפות והמסכות בהם השתמשו במהלך הרצח. עד המדינה סיפר למשטרה כי לאחר הרצח נערכה פגישה בביתו של עבריין בשם נני רצון בה העביר גיא וברמן את התשלום לביצוע הרציחות לאוחיון ושיטרית.

עד המדינה סיפר גם כי נהג המילוט שברח מהזירה הוא זה שרצח את אייל שטרית כחודש לאחר הרצח. על פי העדות, פיניאן דרש תשלום על עזרתו ברצח על אף שנמלט. כששטרית לא הסכים לכך, רצח אותו פיניאן."הוא בא לדקור אותי, אז דקרתי אותו בחזרה", אמר פיניאן לעד המדינה.

לאחר שזה סיפר להם כל מה שהוא יודע,החליטו במשטרה לעצור גם את זאב רוזנשטיין. עם זאת, גם בימ"ר מרכז מודים כי אין כלל ראיות נגדו, וכי בעדות אין די כדי להביא לכתב אישום נגדו. עו"ד מוטי כ"ץ, הכחיש בשם רוזנשטיין את ההאשמות. חוקרי הימ"ר שבימים האחרונים חקרו את רוזנשטיין על מעורבותו ברצח המשולש, סיפרו כי "לא מדובר באותו אדם שהכרנו טרם נשלח למאסר-הוא נראה פשוט שבור וגמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully