וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תנו לנו לצפות במשפט רוצחו של אריק קרפ"

30.9.2009 / 17:02

אשתו ובנותיו של אריק קרפ עתרו לביהמ"ש המחוזי בבקשה שיאושר להן לצפות במשפטו של הקטין הנאשם ברצח. "יש להתייחס לקטינים שעומדים לדין בעבירות חמורות כמו אל בגירים"

אשתו ובנותיו של אריק קרפ עתרו היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה להתיר להן להשתתף בדיונים של הנאשמים ברצח קרפ. כיוון שאחד הנאשמים ברצח הוא קטין, המשפט מתנהל בדלתיים סגורות ובני משפחת המנוח אינם מורשים לצפות בדיונים ללא אישור מיוחד של הרכב השופטים הדן בתיק.

"זכות המבקשות לנוכחות בדיוני בית-המשפט מושתתת על ההכרה המתפתחת שזכויות אדם הן גם זכויות נפגע העבירה ולא רק זכויות הנאשם", נכתב בעתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד ד"ר דנה פוגץ', ראש מרכז נגה לנפגעי עבירה בקריה האקדמית אונו.

עוד נכתב כי "חייה של כל אחת מהמבקשות היו כרוכים בחייו של המנוח בקשר מיוחד ובל ינותק, בהיותן משפחתו הגרעינית הקרובה. מותו, בייחוד בנסיבות האמורות בכתב האישום, טלטל את חייהן לבלי הכר. ראוי שתותר נוכחותן של כל אחת מהמבקשות בהליכים המשפטיים".

קרפ הוכה למוות

"הגיע הזמן לשנות את המצב האבסורדי שבו משפחות של אנשים שנרצחו בידי קטינים, כגון משפחות פלינר, יעקב ומשפחות נוספות, אינן יכולות אפילו לעקוב מקרוב אחר מהלך המשפט, ונדרשות לבקש התרת נוכחותן בדיונים", הוסיפה עו"ד פוגץ'. "בתקופה שבה העבירות המבוצעות על ידי קטינים רק הולכות ומחמירות, יש להתייחס לקטינים שעומדים לדין בעבירות חמורות בדיוק כמו אל בגירים".

אריק קרפ נרצח ב-14 באוגוסט השנה בזמן ששהה עם אשתו שרה ובתו אנטליה בטיילת של חוף תל ברוך בתל אביב. על פי כתב האישום שהוגש לפני כחודש נגד ג'מיל עדס, בן 25, עבדל רחמן עדס, בן 21, וקטין נוסף בן 17, בשעות הערב של אותו יום הם בילו יחד עם חמישה צעירים נוספים בחוף ושתו אלכוהול.

בשלב מסוים פנה הקטין אל קרפ וביקש ממנו כי "יסדר לו" את אחת הנשים שהיו איתו. בעקבות דברים אלה, קמו קרפ, אשתו ובתו ופנו לעזוב את המקום. בשלב זה יצר הקטין קשר עם שני הנאשמים האחרים ואלה הגיעו אליו בריצה.

אחד הנאשמים אחז באשתו של קרפ והטיח אותה אל הרצפה בזמן שנאשם אחר דחף את בתו. אשתו ובתו של קרפ הצליחו להימלט מהמקום, ואז החלו שלושת הנאשמים להכות את קרפ בכל חלקי גופו. בשלב מסוים הצליח קרפ לקום וניסה להימלט מהנאשמים, אולם הם רדפו אחריו, הפילו אותו והכו אותו בראשו. רק כששמעו שאנשים מתקרבים למקום הם הפסיקו ממעשיהם, והשאירו את קרפ חבול ומדמם.

  • עוד באותו נושא:
  • אריק קרפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully