וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין היורה מזיקים מואשם ברצח

גלעד גרוסמן ורמי שני

30.9.2009 / 14:01

קצין מג"ב, רב פקד ניר סומך, מואשם כי רצח לפני שבועיים מכר של אשתו. המחלקה לחקירות שוטרים דחתה את טענתו כי פעל מתוך הגנה עצמית. "הוא המית את המנוח בדם קר"

מערכת וואלה!

(צילום: יוסי בדלוב, עריכה:גדי וינסטוק קריינות: אילן שניג)

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד קצין מג"ב, ניר סומך, בגין רצח אדם לפני כשבועיים וחצי בקיבוץ זיקים. מח"ש לא קיבלה את טענתו של סומך כי הוא פעל כהגנה עצמית.

מכתב האישום עולה, כי אשתו של סומך, טלי, הכירה את המנוח בן טל וכי הקשר בין השניים התהדק במהלך השנים 2005-2009. לסומך נודע על הקשר בין אשתו לבן טל והוא פעל לניתוק קשר זה, אך טל לא השלים עם ניתוק הקשר והחל להטריד את בני הזוג.

ב-13 בספטמבר הגיע בן טל אל ביתם של ניר וטלי סומך וביקש לשוחח עם טלי. במהלך הפגישה בין השניים, התקשרה טלי אל בעלה ועדכנה אותו כי בן טל הגיע אל הבית ולאחר מכן ליוותה טלי את בן טל אל רכבו ונשארה לשוחח עמו. זמן קצר לאחר מכן הגיע ניר סומך למקום והבחין בשניים משוחחים. הוא עצר את רכבו וניגש לרכבו של בן טל, הכניס את ידו ופלג גופו העליון מבעד לחלון הרכב של בן טל והלם בפניו. בעקבות כך ניסה טל לצאת מהרכב לעברו של ניר סומך ובעודו עושה כך שלף סומך את אקדחו, דרך אותו, כיוונו לעבר טל וירה לעברו שלוש יריות. ירייה אחת פגעה בראשו של טל והשנייה בצווארו והוא מת כתוצאה מהירי.

"במעשיו האמורים לעיל, החליט הנאשם להמית את המנוח, והמית אותו בדם קר, בלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות שבהן יכול הנאשם לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו, ולאחר שהכין את עצמו להמית את המנוח", כתב בכתב האישום.
התביעה ביקשה להאריך את מעצרו של סומך עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully