וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי יהושע יוצא לקניות

איילה צורף

30.9.2009 / 12:59

רוכש את חלקם של גיא וירון מור בחברת השיווק האינטראקטיבית TBWA Digital. החברה תוטמע בתוך משרד האם יהושע TBWA

רמי יהושע, יחד עם סוכנות הפרסום העולמית tbwa רוכשים את חלקם של האחים גיא וירון מור (49%) בחברת tbwa דיגיטל, עם תום הרכישה תחזיק יהושע tbwa ב- 100% מהמניות בחברת האינטראקטיב ותטמיע אותה בתוך משרד האם.

במסגרת העסקה, האחזקות של חברת tbwa דיגיטל בחברת הבת באזילה, העוסקת בניטור הרשת ומעקב אחר פעילות מותגים, יועברו לגיא וירון מור, אשר יחזיקו ב-85% מממניותיה. בחברת tbwa דיגיטל מועסקים היום 45 עובדים והיקף הפעילות המוערך שלה ל-2009 צפוי להסתכם, על פי נתונים שמסרה החברה, בכ-35 מיליון שקל. על פי הערכות שווי החברה לצורך העסקה עומד על כמה מליוני שקלים בודדים.

tbwa דיגיטל הוקמה ב- 1997 תחת השם מור אינטראקטיב. בינואר 2006 רכשה יהושע 51% מהחברה שהפכה לזרוע הדיגיטלית של קבוצת tbwa. החברה פועלת בחמישה תחומים: פרסום באינטרנט, פיתוח אתרי אינטרנט ותחזוקתם, שיווק במנועי חיפוש, שיווק באמצעות תוכן גולשים ופרסום בסלולר.

בין לקוחותיה המרכזיים של החברה: מקדונלד'ס, טוטו ווינר, טויוטה, אפריקה ישראל, טרה, מולר, הנקל סוד, דיסקונט משכנתאות, אדידס, אקספון 018, מכבידנט, שמן, אסותא, הוניגמן ומכללת ר"ג.

גיא מור, מנכ"ל משותף ב- tbwa digital: "מיום שבו התחלנו את השותפות עם tbwa, לפני 4 שנים, החברה צמחה וגדלה פי שש. לפני מספר חודשים הגענו לצומת שבו החלטנו עם שותפינו מ- tbwa שהדבר הכי נכון להתפתחות החברה, טובת העובדים והלקוחות יהיה להעביר את ניהול החברה לאחד הצדדים. אני מאוד מאמין בעובדי החברה, בתשתיות ובידע שנצבר ובטוח שהניהול של קבוצת tbwa ימשיך את מגמת הצמיחה וההתפתחות של החברה ופעילותה".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי יהושע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully