וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא נגח באשתו - ויחזור לטפל בחולים

איילה חננאל

30.9.2009 / 12:50

בית משפט השלום בנתניה קבע כי רופא שהואשם בתקיפת אשתו לעיני ילדם הפעוט בזמן חופשה משפחתית, ישוב לעבודתו כרופא מרדים תחת פיקוח של מנהלי המחלקה

שופטת בית משפט השלום בנתניה, אביבה טלמור, קבעה הבוקר (רביעי) כי רופא הנאשם בתקיפת אשתו יוכל לשוב לעבודתו כרופא מרדים בבית החולים וולפסון. השופטת קבעה כי הרופא יוכל לצאת לעבודה ממעצר הבית בו הוא שוהה, ולשוב מיד בתום עבודתו למעצר הבית.

נגד הרופא הוגש באחרונה כתב אישום, לפיו בחודש אפריל 2009, הוא אחז בחוזקה בידיה של אשתו, הכה אותה בראשה והפילה בחוזקה על המיטה. כמו כן נטען כי במהלך חופשה משפחתית בקיבוץ געש, תקף הרופא את אשתו בנסיבות מחמירות "בכך שאחז בחוזקה בידיה ונגח בראשה באמצעות ראשו", כך לפי כתב האישום, "בהמשך תקף את המתלוננת בכל שאחז בחוזקה בצווארה והחל לחנוק אותה למשך מספר שניות. הנאשם אחז בחוזקה בידי המתלוננת והוציאה אל מחוץ לחדר".

יחד עם כתב האישום שהוגש בשבוע שעבר הוגשה גם בקשה למעצרו של הרופא עד תום ההליכים, בה נטען כי "למשיב אין אמנם עבר פלילי אולם המתלוננת מתארת אלימות קשה שמתבצעת לעיני בנם בן השנה ותשעה חודשים. בנוסף לכך מקרה האלימות השני נעשה במהלך חופשה משפחתית, כאשר המתלוננת חולה ונאלצת ליטול אנטיביוטיקה".

התובעת, עו"ד אילנה גיל, טענה כי לאחר האירוע האלים בגעש, האישה התקשרה לקרוב משפחתה המתגורר בנתניה, כשהיא עומדת בוכייה ברחוב ותיארה בפניו את המכות שספגה לכאורה. סניגורו של הרופא, עו"ד נחמי פיינבלט, ביקש לשחרר אותו בתנאים, בנימוק שמדובר באדם נורמטיבי וכן בנימוק שהמשך מעצרו יפגע בהמשך עבודתו כמרדים.

השופטת אביבה טלמור שחררה את הרופא למעצר בית בבית אימו בתל אביב תוך שהיא מציינת את עבודתו כרופא ואת העובדה שאין לו הרשעות קודמות. בעקבות ההחלטה הגיש עו"ד פיינבלט בקשה לאפשר לרופא לצאת לעבודתו בבית החולים, תוך שהוא מציין כי מנהליו של הרופא בבית החולים יערבו לו. שירות המבחן קבע כי הרופא אינו אלים מטבעו ואינו מהווה סיכון לציבור. כאמור, השופטת טלמור קבעה כי הוא יוכל לצאת לעבודתו, ובתנאי שמנהליו בבית החולים יערבו לו ויוודאו שהוא עומד בתנאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully