וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חירש-אילם סחר בסמים באמצעות SMS

איילה חננאל

30.9.2009 / 10:46

מידע שהתקבל במשטרת טבריה העלה כי צעיר בן 28 המתגורר בעיר, התגבר על מומו באמצעות העברת מסרונים. המשטרה תיעדה אותו מבצע עסקאות סמים ועצרה אותו

תושב טבריה, חירש-אילם בן 28, נעצר הלילה (רביעי) בחשד שנהג לסחור בסמים באמצעות העברת מסרונים (SMS). המידע על מעללי החשוד התקבל בתחנת המשטרה בטבריה לפני מספר שבועות. לפי המידע, הצעיר נהג לסחור בסמים, אולם בעקבות מגבלותיו וחוסר היכולת שלו לתקשר עם לקוחותיו, הוא השתמש לפי החשד בהעברת הודעות טקסט כדי לבצע את רכישות הסמים.

במשטרה חושדים כי לקוחותיו של סוחר הסמים היו מעבירים אליו הודעות בנוגע לסוג הסם שאותו רצו לרכוש ולכמות הנדרשת, ובתגובה היה שולח הצעיר הודעות שבהן הוא כתב את הזמן והמקום שבו הציע להם את הסמים שברשותו. בעקבות המידע, החלה המשטרה לעקוב אחר הצעיר ולתעד מספר רכישות שבוצעו בזמן אמת.

אמש הצליחו שוטרי תחנת טבריה להתחקות אחר הצעיר ולכדו אותו לאחר שזמן קצר קודם לכן, מכר הצעיר לפי החשד לאדם אחר מספר סוליות של סם מסוג חשיש. הפגישה בין השניים תועדה ולאחריה נעצרו שני המעורבים. עד להגעתו של מדובב מיוחד לחקירת חירשים-אילמים, נאלצו השוטרים לתקשר עם הצעיר החשוד בסחר בסמים באמצעות תכתובת. במשטרה טוענים כי הצעיר קשר את עצמו למעשים המיוחסים לו והיום הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בטבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully