וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח משפטה של "האם המרעיבה" - ומיד נדחה

גלעד גרוסמן

30.9.2009 / 12:11

משפטה של האם המואשמת בהתעללות בבנה בן ה-3 נפתח הבוקר. השופט קבע כי היא תשיב על כתב האישום עד 18 באוקטובר

גדעון צנטנר

(קרדיט: גדעון צנטנר עריכה: ענת ברק)

בבית המשפט המחוזי בירושלים נפתח הבוקר (רביעי) משפטה של "האם המרעיבה", הנאשמת בהתעללות בבנה בן ה-3. פרקליטתה החדשה של האם, עו"ד דבורה אטייה, ביקשה לדחות את הדיון כדי להסדיר את עניין ייצוגה של האם, והשופט קבע שהיא תשיב על כתב האישום עד ה-18 באוקטובר.

לפי כתב האישום שהוגש נגד האם בתחילת החודש שעבר, בין פברואר 2008 ליולי 2009 נהגה האם להתלונן בפני אנשי הצוות הרפואי שטיפלו בבנה, ח' בן ה-3, בבתי החולים הדסה הר הצופים והדסה עין כרם כי הוא סובל מהתופעות מחום גבוה, קשיי עיכול, הקאות, כאבי בטן ופגיעות בעור. כמו כן נהגה האם למסור לאנשי הצוות הרפואי נתונים כוזבים אודות תופעות אלה והכל תוך הונאת אנשי הצוות הרפואי, שקיבלו, עקב כך, שורה ארוכה של החלטות שגויות בעניין הטיפול בילד. האם לא הסתפקה בכך והיא אף נהגה לחבל בטיפול התזונתי שקיבל בנה באשפוזיו השונים באמצעות מסירת דיווחים כוזבים על הקאות וכאבי בטן מהם סבל.

בנוסף, נהגה הנאשמת לנתק את בנה מאמצעי הזנה ועירוי שונים אליהם חובר במהלך אשפוזיו, כל זאת כדי למנוע את הזנתו של בנה וכן כדי ליצור מצג שווא בפני הצוות הרפואי לפיו הוא סובל מחוסר יכולת לעכל מזון בכל דרך ואשפוזו בבית חולים הכרחי.בנוסף, נהגה האם לחבל בגופו של בנה בכך ששפשפה את עורו בחוזקה וכן בדרכים נוספות וגרמה לפגיעות בו. באחד ממקרים אלו, נטלה הנאשמת פיג'מה עם כפתורי מתכת, שפשפה באמצעותה את גופו של בנה וגרמה לפציעת עורו ולכאב רב.

בתוך כך, מחר ייערך דיון נוסף בתנאי מעצרה של האם. כעת נמצאת האם יחד עם שלושת ילדיה הנוספים, בעוד ח' נמצא אצל דודו. בדיון האחרון רמז השופט, משה רביד, כי הוא נוטה להשאיר את האם יחד עם ילדיה, אולם להוציאה משכונת מאה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully