וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק תובע 50 מיליון ש"ח ממשפחת ויליגר

הילה רז

29.9.2009 / 20:43

לטענתו, ויליגר הצליחו להתעשר על גבו שלא כדין בהיקף של מאות מיליוני שקלים, תוך גרימת נזקים אדירים לעסקיו חובקי העולם ולמוניטין הטוב שלו

שנה אחרי שנתבע על ידי בני בני הזוג צבי ורוית ויליגר, הגיש היום ארקדי גאידמק תביעה בסך 50 מיליון שקל נגד הזוג ונגד אחיו של צבי, יוסי ויליגר. בתביעתו מבקש גאידמק מבית המשפט להצהיר כי 22.17% מהמניות של חברת ויליפוד השקעות המוחזק בעבור הזוג ויליגר שייכות לו. בנוסף מבקש גאידמק להצהיר כי 150 אלף כתבי אופציה מסדרה 2 שהנפיקה ויליפוד באפריל 2005 שייכות לו, וכי על ויליגר להעבירן אליו.

לטענת גאידמק, המיוצג על ידי עו"ד ישראל שלו ועומרי כץ, ויליגר הצליחו להתעשר על גבו שלא כדין בהיקף של מאות מיליוני שקלים, תוך גרימת נזקים אדירים לעסקיו חובקי העולם ולמוניטין הטוב שלו.

בתביעה נטען כי יוסי וצבי ויליגר שכנעו את גאידמק לרכוש את מניות השליטה בויליפוד שהוחזקו בידיהם תמורת למעלה מ-171 מיליון שקל, סכום שגילם פרמיה של כ- 70% מעל מחיר השוק של המניה. לגרסת גאידמק היה חשוב לו כי האנשים שהקימו את החברות והכירו היטב את השוק יישארו בעלי תפקיד משמעותי בחברה וכי האחים ויליגר יצרו בפניו רושם כי הוא יכול לתת בהם את אמונו.

אלא שבפועל, נטען, "האחים ויליגר ניהלו את החברה לתועלתם, הפרו את האמון שרחש להם גאידמק והסתירו ממנו מידע חשוב לניהול עסקי החברה, הכל תוך שהם מבקשים להחזיר לשליטתם את ויליפוד בנזיד עדשים". גאידמק מלין כי ויליגר עשקו אותו בסכום העולה על 100 מיליון שקל, ורכשו שלא כדין את מניות השליטה בויליפוד, גילאון ואמריס, תוך שהם גורמים לו נזקי ממון ותדמית בלתי הפיכים.

לשיטת גאידמק, ויליגר העמידו לו הלוואות בסך 76 מיליון שקל בתוך שבועיים מיום חתימת הסכמי ההלוואה בהם התחייבו להעמיד את ההלוואה למשך שנה. לדבריו הם מימשו ביטחונות שניתנו להם בדרך של מימוש אופצייות תוך עשיית דין עצמי ותוך העלאת טענות מקוממות נגדו אף שקיים את התחייבויותיו לפי ההסכם.

לפני שנה תבעו הזוג ויליגר כ-18 מיליון שקל מגאידמק בטענה כי העניקו לו הלוואה בסך 16.2 מיליון שקל לטובת חברת אמריס אחזקות. לטענתם כביטחון להחזר ההלוואה אמור היה גאידמק לרשום לטובתם הערת אזהרה לרישום משכנתא. אלא שלטענתם הערת האזהרה לא נרשמה ובכך הפר גאידמק את התחייבויותיו לפי הסכם ההלוואה. לפני כחצי שנה נתן בית המשפט פסק דין המחייב את גאידמק לשלם את הסכום הנתבע, לאחר שלא הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully