וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס את בתו החורגת: "זה הכל היה מאהבה"

גלעד גרוסמן

29.9.2009 / 17:06

תושב ראש העין הורשע בסדרה של עבירות מין שביצע בבתו החורגת במשך שנים. בעדותה סיפרה: "אהבתי אותו כמו שאוהבים אבא. עשיתי כל מה שהוא אמר. הייתי ממש כמו בובה"

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את תושב ראש העין, בן 34, בגין שורת עבירות מין שביצע נגד בתו החורגת במשך חמש שנים, מאז היתה בת 14. האב החורג הורשע בעבירות אינוס, ניסיון אינוס, מעשה מגונה, משעה סדום והתעללות בקטינה.

בשנת 2000 התחתנו הנאשם ואמה של הקטינה, וסמוך למועד החתונה החלה מסכת ההתעללויות בה. בעקבותיהן אף ניסתה הקטינה לשים קץ לחייה. לאחר ניסיון ההתאבדות הבטיח לה הנאשם כי יחדל ממעשיו, אך אלה נמשכו עד שעזב את הבית בספטמבר 2005. במהלך התקופה סיפרה הקטינה לאמה על חלק ממעשי ההתעללות, אך זו סירבה להאמין לה. לאחר הגירושין אזרה הצעירה, שכבר עברה את גיל 18, אומץ והגישה תלונה במשטרה נגד אביה החורג.

בהכרעת הדין נאמר, כי במועדים רבים ותכופים, כששבה המתלוננת מבית הספר, "משך אותה הנאשם לחדר השינה, שם השכיב אותה עליו, לאחר מכן שכב עליה, נגע בחזה, וחיכך את איבר מינו באיבר מינה , תוך כדי הפשטת בגדיו והפשטתה מבגדיה. תוך כדי מעשיו, ביקשה המתלוננת מהנאשם, שוב ושוב, כי יחדל מהם אך הנאשם לא חדל, נישק אותה על פיה ואמר לה: 'תביני זה הכל מאהבה'".

במהלך השנים 2003-2004, עוד בהיותה קטינה, כששבה המתלוננת לביתה מבית הספר, אמר לה הנאשם: "את צריכה לשלם על כל מה שאת עושה עם החבר שלך". לאחר מכן אחז בידה,הצמידה לקיר, ועל אף התנגדותה ותחנוניה של המתלוננת כי יחדל, תפס הנאשם בחוזקה בעורפה ובשערה, ומשך אותה לחדר השינה שלו ושל אמה, הוריד אותה בכוח על ברכיה, הפשיל את מכנסיו ותחתוניו, תפס בשערה, הכניס את איבר מינו לפיה והתחכך עם איבר מינו בפיה, כל זאת כשהיא בוכה.

עוד מתואר בהכרעת הדין מקרה בו "לאחר שראה הנאשם את חשבון הטלפון הנייד של המתלוננת, הוא קרא לה, סטר על פניה ואמר לה: 'על סכום כסף הזה את תשלמי לי ביוקר, כמו שמשלמים לזונה'. בהמשך הצמידה לקיר, ואמר לה 'הגיע הרגע, אני לא מוכן לחכות יותר'. הנאשם אמר לה כי הוא בטוח שאינה בתולה, וניסה להפשיטה מבגדיה. המתלוננת דחפה אותו ורצה לכיוון המטבח, בדרכה תפס אותה הנאשם בשערות ראשה והיכה אותה, אלא שהמתלוננת הצליחה בכל זאת לחמוק למטבח, נטלה סכין ונעמדה מולו. בתגובה, אמר הנאשם למתלוננת: 'את לא מסוגלת" ולאחר שראה כי אינה חדלה מלהתנגד, אמר לה "את יכולה למנוע את זה הפעם הזאת, אבל את לא יכולה למנוע את זה לעולם'".

"הוא אמר לי שאני אפס"

בין השאר סיפרה המתלוננת בעדותה בבית המשפט: "אני אהבתי את הבנאדם הזה, כמו שאוהבים אבא... יותר מאשר אהבתי את האבא הביולוגי שלי... ניסיתי להגיד לעצמי, שלפעמים קורה שאנשים רוצים לנשק בלחי ופתאום קורה שנותנים נשיקה בפה ושזה לא קרה, זה סתם טעות, ושבטוח ...אנחנו נבהיר את המצב בינינו, כי זה המלאך שלי.. לא יכול להיות שזה קורה לי, זה טעות".

עוד סיפרה המתלוננת כי לאחר ניסיון התקיפה הראשון, כשהיא חזרה מבית הספר, הושיב אותה אביה החורג לשיחה. "הוא תפס את הפנים שלי ונתן לי נשיקה בפה, והכניס את הלשון שלו בתוך הפה שלי", שחזרה המתלוננת. "שאלתי אותו למה, והוא אמר לי שהכל, הכל נעשה מאהבה, שככה הדברים צריכים להיות. מהיום אני צריכה לעשות את כל מה שהוא אומר, בצורה שהוא אומר". עוד אמרה המתלוננת: "אני ניסיתי להיות יותר טובה, ועשיתי כל מה שהוא אמר. הייתי ממש כמו בובה".

לדברי המתלוננת, אביה החורג המשיך במעשיו באופן שיטתי. "בכל הזדמנות, בכל סיטואציה", סיפרה, ."אם זה במדרגות של הבית, או במסדרון הוא היה נוגע בי, בכל דרך, בכל צורה,..היה משפיל אותי, שהוא היה מכניס את הידיים שלו מתחת לבגדים שלי, והוא היה מבטל את הרצון שלי, הוא היה סוחט אותי רגשית ומפחיד אותי כל הזמן".

בשיא מסכת ההתעללות, ניסתה המתלוננת לשים קץ לחייה באמצעות כדורי שינה. היא התעוררה בבית החולים, שם המתין לה האב החורג והטיח בה מלים קשות. "הוא אמר לי כמה שאני אפס, שאפילו להתאבד אני לא מצליחה, שאין לי שום משמעות בחיים האלה, שאני חייבת להצליח בזה, ואמא לא אוהבת אותי, שאני לא ילדה יפה, שאני ילדה חולנית, שאף אחד לא ירצה אותי".

"על יסוד חומר הראיות", כתב אב בית הדין אורי שוהם בהכרעת הדין, "יש לקבוע כי הנאשם אנס את המתלוננת במספר מועדים... ללא הסכמתה, ותוך מודעות לנסיבה זו... הוא אף עשה במתלוננת מעשה סדום, באלצו אותה לבצע בו מין אוראלי. בעת שביצע את מעשיו, היה הנאשם מודע לטיב התנהגותו ולנסיבות הרלוונטיות, ובכך התגבשו העבירות המיוחסות לו".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully