וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.ס.ר תשלם 127 מיליון ש"ח תמורת מגרש בפארק צמרת

אירק מירובסקי

29.9.2009 / 11:25

תרכוש את המגרש מקבוצת חבס, הבונה את פרוייקט YOO הממוקם בסמוך. על המגרש ייבנה מגדל בן 28 קומות ו-122יחידות דיור. מחיר פנטהאוז בבניין: 2.5 מיליון דולר

קבוצת חבס נתנה לב.ס.ר אופציה לרכישת זכויותיה של חבס במגרש בפארק צמרת בתל אביב ב-127 מיליון שקל, לא כולל מע"מ. המגרש מיועד לבניית 122 יחידות דיור במגדל של 28 קומות. מחיר דירה במקום יגיע ל-4,000-3,300 דולר למ"ר ומחירי הפנטהאוזים יגיעו לכ-2.5 מיליון דולר.

מדובר במגרש מספר 6 בפארק צמרת, שגובל במערבו בדרך נמיר. הפרוייקט תוכנן על ידי האדריכל משה צור בעבור קבוצת חבס, ובדעת ב.ס.ר לאמץ את התכנון של צור עם תיקונים קטנים, דבר שיאיץ את תחילת הקמת הפרויקט. אלמנט שיבדל בין הפרויקט הזה לבין פרויקטים יוקרתיים אחרים יהיה מרפסות גן של 60 מ"ר, שיכללו גינות. כמו כן, ייבנו במקום דירות 5-2 חדרים ודירות פנטהאוז, בשטחים של החל מ-105 מ"ר לדירות הקטנות ועד 490 מ"ר לפנטהאוזים.

לדברי נחשון קיויתי, מבעלי השליטה בב.ס.ר, הפרויקט שייקרא "ב.ס.ר בפארק צמרת", יוקם בהמשך למגדל מנהטן, שנמצא מצפון לו, ואשר נמצא בשלבי אכלוס. פרויקט מנהטן כולל 177 דירות ולדברי קיויתי, הרוכשים היו צריכים להוסיף 1.25% בלבד על המחיר ששילמו בעבור שידרוג הבניין. "את רוב העלייה בתשומות הבנייה חסכנו על ידי ייעול וחסכון בעבודות הביצוע", הוסיף קיויתי.

בבעלות חבס יישאר מגרש אחד בפארק צמרת ל-129 דירות, בסמיכות לפרויקט של החברה Yoo Tel Aviv. על מגרש זה מתכננת קבוצת חבס פרויקט מגורים ייחודי נוסף, שלא יידמה ל-YOO.

  • עוד באותו נושא:
  • yoo
  • חבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully