וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני רון בבית המשפט: "אין לי אומץ להתאבד"

29.9.2009 / 17:10

בעדותו בבית המשפט אמר רון כי "אין לי את הכוח שהיה לדודו טופז ולאסף גולדרינג". בעדותו סיפר רון כי מסר גרסאות שונות לשוטרים ועשה זאת כי "רצה לומר להם את מה שהם רצו לשמוע"

נעם כהן

רוני רון הנאשם ברצח בתו רוז פיזאם אמר היום (שלישי) בעדותו במהלך החקירה הנגדית במשפטו כי אין לא את האומץ להתאבד. "אין לי את הכוח שהיה לדודו טופז ולאסף גולדרינג. אני מצטער לאכזב את כולם אין לי את האומץ להתאבד". רון הצהיר שהוא האחראי היחיד למה שהתרחש.

רון טען היום בעדותו כי הסיבה שבת זוגו לא דיווחה למשטרה הינה שהיא אינה יודעת כיצד לחייג. בעדותו סיפר רון כי מסר מספר גרסאות שונות לשוטרים ועשה זאת כי הוא "רצה לומר להם את מה שהם רצו לשמוע". בתחילה העיד רון כי סיפר למארי שהילדה מתה בתאונה ולאחר מכן מכיוון שהיא סירבה להאמין לו, אמר שהילדה נפגעה ומקבלת טיפול. כשנשאל מדוע מארי לא פנתה למשטרה השיב ש"היא לא יודעת לחייג למשטרה". כשנשאל מה ידעה מארי כאשר נעצרה, השיב שהיא ידעה שהייתה תאונה אבל לא אם רוז בחיים. במהלך עדותו הוא הסתבך בלשונו מספר פעמים.

"עשיתי רבע סיבוב ונתתי לה סטירה. פשוט מאוד. המשכתי לנסוע בלי שידעתי שיש ילדה מתה במושב האחורי". העיד רון. לדבריו, במהלך נסיעת השניים סירבה רוז לאכול וופל שנתן לה, ולכן התרגז והיכה אותה. לטענת התביעה, דברי רון סותרים את שחזור הרצח, אז לא הצליח רון להושיט את ידו אל המושב האחורי בו ישבה רוז.

"רוז אמרה איכס על הוופל שנתתי לה", שחזר רון. "זה מה שהרגיז אותי. בגלל זה נתתי לה סטירה חינוכית. לא אומרים איכס על אוכל". "אהבתי אותה יותר מכל הילדים", הוסיף, "ודווקא לה נתתי סטירה. רציתי להגן עליה מפני עצמה".

בתשובה לשאלת השופטים אם לא שמע שרוז נפלה מהמושב, אמר רון: "שמעתי בום קטן. לא הסתכלתי. הנחתי שהיא נפלה". בשלב זה שאלה אותו התובעת אנה אבידוב מדוע הוא לא ניסה לבצע בה החייאה, היות ששימש בעבר כמציל. על כך אמר: "כבר לא היה מה לעשות. בדקתי לה דופק. בדקתי נשימה. הילדה היתה מתה ללא ספק" בתשובה לשאלה מדוע הוא לא לקח אותה לבית חולים, אמר רון: "לא היה בשביל מה. ירד לה דם מהאף ומהאוזניים".

עוד סיפר רון, שכשבתו הגיעה לארץ, כל בני המשפחה התלהבו ממנה, אך בשל קשיי התנהגות מצאו לה פתרון מחוץ לבית. לדבריו, הוא יכה על חטא לנצח מכיוון שלא העביר את הילדה לסבתה בצרפת. "גם היום עדיין עולים לי הבזקים", אמר רון.

מוקדם יותר, מארי פיזאם, הנאשמת גם היא ברצח רוז, בכתה למראה תמונת בתה במהלך הדיון. לאולם בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הגיעו גם כ-15 נשים, שעל חולצותיהן הופיע הכיתוב: "אני מאשים", המכוון נגד בני הזוג מארי פיזאם ורוני רון. פרקליטי בני הזוג ביקשו מהשופטים להורות על הוצאת הנשים מהאולם, אך השופטים סירבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully