וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור אלפרון שב לישראל ונעצר בנתב"ג

איילה חננאל

29.9.2009 / 9:46

עם נחיתתו בנמל התעופה, עצרו חוקרי ימ"ר ת"א את בנו של יעקב אלפרון בחשד למעורבות במקרי סחיטה באיומים בשתי פרשות שונות. באחת הפרשות מעורב גם אחיו אלעד

דרור אלפרון, בנו של העבריין שחוסל יעקב אלפרון, נעצר היום (שלישי) בחשד לסחיטה באיומים בנמל התעופה בן גוריון, בעת שובו מתאילנד. בעוד שגורמים בכירים במשטרה מסרו לוואלה! חדשות לאחר נסיעתו, כי ידוע להם שהנסיעה של אלפרון נבעה מחשש לחייו עקב איומים מצד גורמים יריבים בעולם התחתון, בימ"ר תל אביב טענו כי אלפרון נסע לטיול עם חברתו, וזאת לאחר שהימ"ר אישר את יציאתו מהארץ.

במשטרה הוסיפו כי נתנו את הסכמתם לנסיעה, מאחר ובשלב זה לא היה חשד כלשהו נגד דרור אלפרון. עם זאת הוחלט לעצור אותו לאחר שבמהלך שהותו בחו"ל התקבל מידע לפיו קיים חשד כי הוא עמד מאחורי מקרי סחיטה באיומים. אלפרון מעורב על פי החשד בשתי פרשות נפרדות: סחיטה באיומים של קטינים בהם מואשם אחיו אלעד ובן משפחה נוסף, וסחיטה באיומים של בגירים על רקע אי החזר חובות שהיו חייבים לאביו יעקב.

דרור יצא מן הארץ סמוך למועד שחרורו מבית הכלא, לאחר שריצה עונש מאסר בגין סחיטה באיומים. ככל הנראה, הוא נמלט מהארץ בסיועה? של אמו, אהובה.

בשבוע שעבר הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד אלעד אלפרון וקטין נוסף, בן משפחתו. השניים נאשמים שהקימו אתר הימורים ושכנעו קטינים באזור השרון לבצע בו הימורים, כאשר הוא ובן משפחתו משבשים את תוצאות המשחקים. כאשר נקלעו הקטינים לחובות והפסדים, הם נשלחו ללוות כספים מאלפרון בריבית של עד 60 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully