וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: "פיוס בין פתח לחמאס בחודש הבא"

אופק עיני

28.9.2009 / 21:29

ראש הלשכה המדינית של חמאס העריך היום בקהיר כי בחודש הבא ייחתם מסמך פיוס בין הפלגים הפלסטינים. "אנו מושיטים את ידינו לאחים בפתח ולפלגים האחרים"

"בחודש הבא יוזמנו כלל הפלגים הפלסטינים לחתום על מסמך הפיוס", כך העריך הערב (שני) ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, לאחר שנפגש בקהיר לדון בנושא עם ראש המודיעין המצרי עומאר סלימאן. משעל, שהגיע למצרים על מנת למסור את תשובת חמאס ל"מסמך הפיוס" שהגישה מצרים במטרה לגשר בין הצדדים, נשמע אופטימי בנוגע לסיכויים להגיע לפיוס עם פתח כבר בחודש הקרוב.

"הפגישה עם סלימאן הייתה חיוביות מאוד", סיפר משעל. "דנו בכל הנושאים השונים לקראת מסמך עתידי שיוביל לפיוס בין הצדדים". משעל הוסיף כי "סלימאן סיפר לנו שבימים הקרובים הם יעבדו על ניסוח סופי לפרוייקט הפיוס ויקראו לכלל הפלגים הפלסטינים בחודש הבא לאישור הפיוס".

משעל הוסיף: "אנו מושיטים את ידינו לאחים בפתח ולפלגים האחרים לפיוס", אך קרא להפסקת התיאום בין ישראל והרשות הפלסטינית. משעל קרא גם למדינות ערב לשאת באחריות כלפי ירושלים ולנהל את יחסיהן עם הממשל האמריקאי בהתבסס על מה שקורה בירושלים. משעל הבטיח כי "לא נשב בחיבוק ידיים לגבי מה שקורה בירושלים ובפלסטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully