וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטות נורו לישראל, צה"ל תקף משגר בעזה

רמי שני ויהושע בריינר

28.9.2009 / 20:02

גם יום הכיפורים לא היה שקט בנגב המערבי. במהלך הצום נורו פצצות מרגמה ורקטת קסאם. כמו כן, אש נפתחה לעבר כוח צה"ל סמוך לגדר המערכת. בתגובה צה"ל תקף משגר קסאם

במהלך החג נורו לעבר ישראל רקטת קסאם ומספר פצצות מרגמה. הרקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. פצצות המרגמה התפוצצו בשטח רצועת עזה.

בעקבות הירי תקף כלי טיס של חיל האוויר משגר רקטות קסאם מוכן לשיגור לעבר ישראל בצפון רצועת עזה. מצה"ל נמסר, כי זוהתה פגיעה במשגר.

בנוסף, אש נפתחה לעבר סיור של צה"ל שנע באזור רצועת עזה סמוך לגדר המערכת. הכוח השיב באש ובירי פצצות מרגמה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בתקרית נוספת שהתרחשה היום נורה טיל נגד טנקים לעבר סיור של צה"ל סמוך לגדר המערכת. גם באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

שלשום נורתה רקטת קסאם ומספר פצצות מרגמה נורו אל שטח ישראל מרצועת עזה והתפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול ובשטח רצועת עזה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

ביום שישי תקף כלי טיס של חיל האוויר חוליית מחבלים של הג'יהאד האיסלמי בצפון רצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי כוחות צה"ל זיהו כלי רכב שהכיל כמות גדולה של רקטות שנועדו לשיגור. עוד נמסר כי החוליה שזוהתה היתה בדרכה לשגר רקטות לעבר העיר שדרות, וכי מדובר באותה החוליה שירתה בראש השנה רקטות לשדרות. דובר צה"ל מסר כי זוהתה פגיעה מדויקת במטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • קסאמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully