וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי אוטומטי למשרדי מפקד בעופרת יצוקה

איילה חננאל ואופק עיני

27.9.2009 / 12:41

אלמונים ירו מתוך רכב לעבר משרדו של ראש מועצה טובא-זנגרייה, תא"ל במיל' צביקה פוגל. גורמים המקורבים לחקירה לא שוללים כי הרקע לאירוע לאומני. פוגל: "תושבי היישוב הציעו להגן עליי"

אלמונים ירו בצהריים (ראשון) מתוך רכב לעבר משרדי ראש המועצה הממונה בכפר טובא-זנגריה, תא"ל במיל' צביקה פוגל. נזק חיצוני נגרם למבנה כתוצאה מהירי. במקביל, עלה רכבו של פוגל באש ונצפה רכב נמלט מהמקום. שוטרי תחנת ירדן פתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשודים והרכב בו נמלטו.

גורמים המקורבים לחקירה סיפרו לוואלה! חדשות, כי ייתכן שהירי בוצע לעבר פוגל בשל היותו בעל תפקיד צבאי בכיר, והוסיפו כי השב"כ מעורב אף הוא בחקירת האירוע. תת אלוף צביקה פוגל כיהן בעבר כראש מטה פיקוד הדרום, ומונה לתפקיד ראש המועצה הממונה לפני כשנה וחצי.

פוגל סיפר לוואלה! חדשות על שאירע במשרדו: "הגעתי לחצי יום עבודה, ותוך כדי שאני יושב במשרד נכנסת אליי אחת העובדות ואומרות ששורפים לי את האוטו" הוא שיחזר. "באתי לקום ולצאת והחלו יריות. הוצאתי את הנשק והיריות החלו לפגוע בחלונות המשרד שלי. היורים נעלמו כלעומת שבאו".

כשנשאל אם הוא יודע מי עלול היה לבצע את הירי, השיב פוגל כי "אין לי מושג. אני באתי להיות ראש מועצה בשביל לעשות טוב ליישוב". פוגל הדגיש כי התגובות שקיבל ביישוב לאחר הירי היו לא טבעיות. "באו למשרד לחזק את ידי והציעו לשמור עליי ועל ביתי כדי שלא אעזוב את תפקידי. חלק מתושביי היישוב אף הציעו לי להשתמש במכונית שלהם במקום זו שנשרפה. אני לא יודע לומר מי יכול לעמוד מאחורי האירוע".

פוגל סיפר על המהפכה שחלה בכפר מאז כניסתו לתפקיד ואמר כי "בתוך שנה עלינו משבעה אחוזים של גביית ארנונה ל-70 אחוזים. אנשים הבינו מהו שיתוף הפעולה ואת יתרונותיו. חבל, אירוע כזה מעיב על עשייה ברוכה של למעלה משנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully