וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארוק חוסני: "הפסדי נגרם בגלל היהודים"

אופק עיני

26.9.2009 / 20:44

לאחר שהפסיד השבוע בהתמודדות לראשות אונסק"ו, הכריז היום פארוק חוסני, שר החוץ המצרי לשעבר, על "מלחמה תרבותית נגד נגד ישראל". חוסני מאשים את הגזענות ואת היהודים בהפסדו

מספר ימים לאחר שהפסיד לבחירות לראשות אונסק"ו, הצהיר היום (שבת) פארוק חוסני, שר התרבות המצרי, על "מלחמה תרבותית כנגד ישראל". בראיון שערך עם העיתון המצרי "אל-מסרי אל-יום" הצביע חוסני על תפקידם של שגריר ארצות הברית באונסק"ו, של חלק ממדינות אירופה, ושל יפן ושל היהודים בהתקפות נגדו ונגד מועמדותו והבהיר כי "הקיצוניות, הגזענות והיהודים" הם הסיבה להפסדו.

חוסני הוסיף כי "התקפותיהם בעניין ירושלים והנורמליזציה התרבותית הן שהובילו להפסד", והבטיח לצאת "במלחמה תרבותית נגד הרודנות, ונגד ישראל בפרט, בכל דרך, עד שתהפוך לגמדה לעומת מצרים".

חוסני הבהיר כי "הדבר היחיד שהפריע לי בהפסד הוא העובדה שרציתי להביא ניצחון לעם המצרי, ולא מחיתי דמעה מעיני עד אשר הגעתי למצרים, כי לא הבאתי עימי לשם את הניצחון". חוסני טען כי למרות התמיכה הרבה לה זכה ממדינות ערב, "נציג אחד מהמדינות הערביות בארגון, אשר אין להן זכות הצבעה, פעל נגדי וניסה לשכנע את נציגי המדינות האיסלמיות שלא להצביע עבורי".

השבוע נודע כי חוסני, שאיים בעבר לשרוף ספרים ישראלים שיימצאו במצריים הפסיד במרוץ לראשות אונסק"ו. אירינה בוקובה, שרת החוץ לשעבר של בולגריה זכתה בתפקיד לאחר חמישה סיבובים ובמערכת בחירות מתוקשרת ומתוחה לאחר שגרפה 31 קולות, בעוד שחוסני זכה ב-27 קולות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully