וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בגניבת אקדח מקצין צה"ל שוחרר לביתו

איילה חננאל

25.9.2009 / 15:09

תושב טייבה נעצר בחשד שפרץ לביתו של קצין בשרון וגנב ממנו כספת ואקדח. בית המשפט החליט לשחררו בשל "היעדר מסוכנות". גורם במשטרה: "זו הפקרה של ביטחון הציבור"

תושב טייבה, כבן שלושים, חשוד בפריצה לביתו של קצין צה"ל במושב בצרה שבשרון ובגניבת כספת ממנו. בכספת היה בין השאר אקדח. החשוד, בעל עבר פלילי, נעצר אמש, אך בית המשפט השלום בפתח תקווה החליט היום (שישי) לשחררו בשל היעדר מסוכנות.

לדברי המשטרה, החשוד פרץ לבית הקצין אתמול סמוך לשעה 10:00, עקר כספת שהיתה בבית וגנב אותה. הוא נעצר, ובמהלך החקירה הסגיר את מיקום הכספת והאקדח שלפי החשד לקח.

גורמים במשטרת מרחב השרון מתחו היום ביקורת חריפה על החלטת על בית המשפט לשחרר את החשוד ממעצר. לדבריהם, "ההחלטה מרפה את ידי המשטרה ומזלזלת בביטחון הציבור, שכן ידוע שעבירות רכוש הן מכת מדינה. אלה עבירות שפוגעות בתחושות הביטחון האישי של האזרח, ואנו משקיעים עבודה מאומצת במטרה להביא לדין את העומדים מאחוריהן".

הגורמים הדגישו, כי החשוד לא "רק" גנב רכוש, אלא גם אקדח, אותו הסתיר. "ניתן רק להניח כי אדם הגונב אקדח עושה זאת למטרות לא כשרות ופליליות", אמרו הגורמים. "להגיד שלא נשקפת מסוכנות מעבריין כזה ולשחררו למעצר בית הם בגדר הפקרת ביטחון הציבור. לכן אנחנו מגישים ערעור על ההחלטה ומקווים כי בית המשפט המחוזי יראה לנכון להחזיר את העבריין למעצר בו הוא ראוי להיות".

  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully