וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בעכו מחשש למהומות ביום כיפור

קובי מנדל

25.9.2009 / 9:52

בעקבות אירועי יום כיפור אשתקד תתגבר המשטרה את כוחותיה בעכו ביום הכיפורים. כמו כן ייחסמו לכלי רכב הכניסות והיציאות לשיכוני המזרח

המשטרה תתגבר את כוחותיה בעכו לקראת יום הכיפורים כאחד מלקחי המהומות אשתקד. כמו כן ייחסמו לכלי רכב הכניסות והיציאות לשיכוני המזרח.

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, אמר לכתב וואלה! חדשות כי במהלך השנה האחרונה העירייה הפיקה לקחים וקיימה מפגשים לקירוב לבבות בין ציבורים שונים ומנהיגי המגזרים השונים. הוא הביע את ביטחונו כי יום הכיפורים השנה יעבור בשקט וללא אירועים מיוחדים.

ג'מאל תאופיק, נהג המכונית שנכנס אשתקד לשכונה עם רכבו בליל יום הכיפורים וגרם למהומות, אמר לכתב וואלה! חדשות: "אני מקווה שמה שהיה זה כמו ענן שחור שחלף. אני מצטער היום על מה שעשיתי אז. אני מקווה שבעכו יהיה דו קיום כי זה טוב גם לעיר וגם למדינה ואין אפשרות אחרת".

תושבים בשכונה ציינו גם הם כי להערכתם יום הכיפורים השנה יעבור בשקט. עפרה, נהגת מונית הגרה בשכונה, אמרה לכתב וואלה! חדשות כי התושבים בעכו העתיקה חשו בכיסם את תוצאות האירועים האלימים, כשלעיר לא הגיעו יהודים לערוך קניות וכי גם הם למדו שזה לא משתלם. תושב אחר אמר לכתב וואלה! חדשות: "אני לא צופה שיקרה משהו, אבל אם הם יבואו הם ימצאו אותנו מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully