וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בבני ברק: דיירים חולצו מבניין בוער

יוסי מדריסוביץ'

25.9.2009 / 6:43

שריפה פרצה הלילה בחנות מתחת לבניין מגורים בבני ברק. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום חילצו מהבניין כ-20 בני אדם. 10 בני אדם נפגעו באורח קל כתוצאה משאיפת עשן

10 בני אדם נפגעו הלילה (שישי) באורח קל כתוצאה משאיפת עשן, בעקבות שריפה שפרצה בחנות שנמצאת מתחת לבניין מגורים בן שלוש קומות ברחוב ירושלים בבני ברק. בכיבוי אש ממשיכים לחקור את הנסיבות שגרמו לפרוץ השריפה ועד עתה עולה כי פיצוץ שמקורו אינו ידוע גרם ככל הנראה לשריפה. דובר מגן דוד אדום, ירוחם מנדולה, סיפר כי חמישה אמבולנסים ותשע ניידות טיפול נמרץ של מרחב דן במד"א צוותים של מד"א, פינו את הנפגעים לבתי החולים שיבא בתל השומר ואיכילוב בתל אביב.

דובר שירותי הכבאות בבני ברק, חזי צפניה, סיפר לוואלה! חדשות כי "זאת היתה דרמה לא קטנה. בסביבות השעה 03:45 אירע פיצוץ בתוך חנות למוצרי תינוקות, שהיתה עמוסה בציוד. להבות אדירות יצאו מהחנות ובעקבות כך נוצרה ארובה של עשן לעבר חדר המדרגות. אנשים נלכדו בתוך הבתים ואנחנו התחלנו בפעולות חילוץ. צוותים מתוגברים מתחנות בני ברק ואור יהודה, פינו בפיקודו של ראש שירותי הכבאות בבני ברק, טפסר שמעון בן נר, כ-20 לכודים מהדירות שנמצאות מעל לחנות".

עוד סיפר צפניה כי "הבאנו למקום גם מנוף גבהים, אבל היה קשה להפעיל אותו בגלל שבאזור היו כבלים עם מתח גבוה. בשלב ראשוני חילצנו דיירים מהמרפסות של הקומה הראשונה. לאחר מכן ביקשנו מדיירים בקומות הגבוהות יותר לעבור לצד העורפי, מפני שלשם העשן לא הגיע. במצב של לחץ חשבה אם שנמצאה בקומה השנייה, להעביר את תינוקה למישהי בקומה הראשונה, אבל אחד הקצינים שלנו טיפס על סולם והוריד את הילד ולאחר מכן את האם. פתחנו בחקירה לבירור נסיבות האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully